Ancistrus (som inte är en art, utan ett släkte) och Gibbiceps är L-malar :) Jag har (de är köpta som det i alla fall) Ancistrus dolichopterus (L183, den "vanliga" Ancistrusen är L144, och kan vara korsningar), och jag har utan några som helst tecken på aggressioner vare sig mellan hanarna, eller andra fiskar, haft dem ett tag i mitt 240-liters, och har t.o.m fått flera lekar på dem. L183/L181 (osäker på vilken jag har) är vackra, de är svarta, med en massa små, vita prickar. Som yngel har de breda vita kanter på stjärtfenan och ryggfenan, det påstås att L183 behåller de vita fenkanterna som vuxna, medan L181 inte gör det, i övrigt är de mycket lika, och jag undrar om det inte bara är olika lokalformer. Enligt min erfarenhet så är det i alla fall en vacker, tålig, fredlig, och ganska lättodlad L-mal, om man vill testa nå´t annat än den "vanliga" Ancistrusen.
Flaggciklider tycker jag också att du ska köra på, trevliga ciklider, även om de tydligen kan ge sig på en del växter, men det är inget jag har märkt nå´t av i mitt kar. Däremot undrar jag, fullvuxna flaggciklider tillsammans med Otocinclus... Riskerar inte Otocinclusarna att sluta som mat då? De är ju ändå rätt små. Och dessutom ganska känsliga, vad jag har förstått.
Jag har även bilbukar, vitfenade rosentetror, scalarer, och blåciklider, och lite olika malar (de enda L-malarna jag har i det karet är L183).
Bifogar en bild på ett av mina L183-yngel (även om det numera är rätt stort), om du är nyfiken på hur de ser ut :)