"andra vattendjur"

#1 - 25 januari 2004 10:08
är det någon mer än jag som önskar sig en del om andra vattendjur, räkor, krabbor, grodor, sniglar och sånt på samma sätt som det finns en sökmotor för fiskar och växter?
Fija
#2 - 25 januari 2004 10:14
Jo, de hade kanske varit bra!
#3 - 25 januari 2004 10:18
Ja det skulle vara bra om det också fanns på zoopet :)
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 25 januari 2004 11:08
Har tagit upp detta tidigare flera gånger här på zoopet - anledningen till att det inte readn finns en sådan avdelning på zoopet är att det saknas foton. Jag har flera gånger efterlyst foton och några har bidragit, men för få för att det skall vara meningsfullt för att starta en ny avdelning för detta på zoopet.
Det är alltså ni själva som bestämmer om det kommer att bli en sådan avdelning genom att skicka in foton som kan användas i arbeskrivningarna - jag väntar.
#5 - 26 januari 2004 09:45
kan man inte starta avdelningen utan foton, så kanske det kommer efter hand? jag skickade in en bild på en klogroda i fototävlingen.... nån annan som kan klocka fram nåt litet foto på en räka eller så?
#6 - 26 januari 2004 20:50
...efterlyst foton...

Är inte det en ... annons ...??? [;)]

Skämt åsido, håller med Alva, skulle man inte kunna starta avdelningen utan foton så kan de komma efter hand. Det är ju svårt att veta vad det inte finns foton på annars, och 10 olika bilder på likadana snäckor är ju rätt onödigt.
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 27 januari 2004 08:23
Sorry men jag lägger inte ner en massa jobb på att skriva en massa artbeskrivningar till ingen nytta eftersom jag inte vet om det kommer in foton.
Avdelningen startar när jag har fått in foton.
#8 - 12 mars 2004 14:25
JAg har klogrodor amanoräkor och ampullariasinglar.. Och så har jag en kass digitalkamera

Annons