Annonsinlägg..?

#1 - 19 januari 2006 22:09
När jag skall försöka kommentera en annons, i detta fallet min egen lyckas jag från jobbet men inte hemifrån. Felet som uppstår finns givetvis i min dator, men VART??
#2 - 19 januari 2006 22:10
Detta e alltså samma ruta, fast scrollad i andra bilden..
#3 - 19 januari 2006 22:40
Felet står längst upp i den rutan ju! :D

Nämen.. kan det vara så att du har en lite äldre läsare i din hemmadator? Det verkar ju som att felet har med läsaren att göra tycker jag.
Annars kan det ju vara någon inställning i läsaren. Du kan ju sätta dig och jämföra inställningarna mellan datorerna kanske.
En smidig lösning kan ju vara att installera firefox annars, där bör det nog fungera utan problem. Men du kanske inte är så sugen på att byta läsare?
#4 - 19 januari 2006 23:00
säkert cookies som e blockade eller för hög säkerhet inställd
#5 - 20 januari 2006 10:57
[QUOTE=Intercepter]säkert cookies som e blockade eller för hög säkerhet inställd[/QUOTE]

Faktiskt inte ngt av det. Har ju både zoopet och zpet som säkra sidor! :confused:

Byta läsare, visst, men jag trivs med den jag har så jag ser det mera som ett ännu större strul! [xx(] För övrigt e den precis nyuppdaterad, Explorer 6.0.?

Jaja, det e väl bara till att inte orka bry sig då.....
#6 - 20 januari 2006 12:06
Installera firefox för att ha den till att kommentera annonser då :D
Annars så kör du IE om du nu gillar den bäst.
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 20 januari 2006 12:23
Har ju både zoopet och zpet som säkra sidor

zpet???? - om Zpet är adressen så funkar det garanterat inte.
#8 - 20 januari 2006 15:53
Att jag har zpet som säker adress är för att forumet ligger där... Tydligen!
#9 - 20 januari 2006 15:54
[QUOTE=y0da]Installera firefox för att ha den till att kommentera annonser då :D
Annars så kör du IE om du nu gillar den bäst.[/QUOTE]

Ungefär som om man tvingas köra Lada så fort det blir halt...
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 20 januari 2006 15:59
[quote=Torstensson]Att jag har zpet som säker adress är för att forumet ligger där... Tydligen![/quote]
Kör man med zpet.se så är det mcyket som inte funkar. Denna adress använde vi under ombyggnads och flyttperioden så att vi inte skulle behöva bomma igen Zoopet under en månad.
Därefter gick vi tillbaka till zoopet.com igen och därefter sker alla förändringar och uppgraderingar på zoopet.com.
Så är det något som inte funkar och det står angiven en zpet.se adress så byt ut den mot zoopet.com så kommer det med all säkerhet att funka. Om det är det som är felet i detta fall vet jag självklart inte
#11 - 20 januari 2006 16:10
Jag måste också slå ett slag för Mozilla Firefox. Otroligt bra webläsare!
#12 - 20 januari 2006 21:02
[QUOTE=Torstensson]Ungefär som om man tvingas köra Lada så fort det blir halt...[/QUOTE]En Vaz (numera Lada) 1500 är riktigt kul att köra när det är halt :D

Annons