Annorlunda användning av akvarium.

#3 - 14 mars 2008 16:02
Ha, ha. Sött...
#4 - 14 mars 2008 16:02
Underligt, på min dator går det jättebra..

Jasså? Jag känner en båt..
#5 - 14 mars 2008 16:04
Jag kunde se i alla fall...
#6 - 14 mars 2008 16:06
Jag tycker den är jättesöt. :)
#7 - 14 mars 2008 16:11
maria_ skrev:
Underligt, på min dator går det jättebra..

Jasså? Jag känner en båt..

Hmm, jag får inte se vad ska jag söka på för att få se??
Är det en katt som sover i ett akvarium?

Antar att du vet och därfår står det båt men bot som sjungs låten. En bot kan vara antingen förprogrammerad att utföra vissa enkla uppdrag enligt ett givet mönster, eller ha programmerats att reagera på förändringar i sin omgivning. Uttalas bɔt, bått.

Boten i låten är en IRC-bot="MIRC"=CHAT PROGRAM" som är programmerade för att kunna föra en dialog med dig, skriver du till exempel "Hej" så svarar den dig förmodligen, eller banna="SPÄRRA DIG"

Men det visar sig ju att det är inget bot utan en väldigt vacker tjej Så rörande[:-82]
#8 - 14 mars 2008 16:48
kattfisk :D
#9 - 14 mars 2008 17:19
kattfisk :D

Fyndigt :p
#10 - 14 mars 2008 18:21
smegga skrev:
Hmm, jag får inte se vad ska jag söka på för att få se??

Är det en katt som sover i ett akvarium?

Antar att du vet och därfår står det båt men bot som sjungs låten. En bot kan vara antingen förprogrammerad att utföra vissa enkla uppdrag enligt ett givet mönster, eller ha programmerats att reagera på förändringar i sin omgivning. Uttalas bɔt, bått.

Boten i låten är en IRC-bot="MIRC"=CHAT PROGRAM" som är programmerade för att kunna föra en dialog med dig, skriver du till exempel "Hej" så svarar den dig förmodligen, eller banna="SPÄRRA DIG"

Men det visar sig ju att det är inget bot utan en väldigt vacker tjej Så rörande[:-82]

Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om.. Men om du vill kan jag sjunga en låt: Jag känner en båt! Hon heter Anna, Anna heter hon, och hon kan banna, banna dig så hårt! Hon röjer upp i våran kanal, jag vill berätta för dig att jag känner en båt!
Bilagor:
#11 - 14 mars 2008 18:49
maria_ skrev:
Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om.. Men om du vill kan jag sjunga en låt: Jag känner en båt! Hon heter Anna, Anna heter hon, och hon kan banna, banna dig så hårt! Hon röjer upp i våran kanal, jag vill berätta för dig att jag känner en båt!

Hehe, detta är en skitlåt men jag tycker bara att alla ska ha kansken till att veta vad texten innebär och hur dålig den igentligen är.....
#12 - 14 mars 2008 22:59
smegga skrev:
Hehe, detta är en skitlåt men jag tycker bara att alla ska ha kansken till att veta vad texten innebär och hur dålig den igentligen är.....

Japp o de hjälpte maria oss med här:D
Guest
#13 - 14 mars 2008 23:13
smegga skrev:

Detta har jag försökt förklara för henne tusen gånger.[B)]
Men vill hon envisas med att kalla låten för BÅTEN ANNA, så låt gå!
(och än har jag inte begripet om hon driver med en tillbaka när hon envisas med att säga båt.)
Vilken fall som helst...Den suger!!
(Men covern på låten e ganska cool! :p)
#14 - 14 mars 2008 23:18
Ja covern som bazzheadz gjorde först som basshunter sen tar och ökar tempot på lite, och alla tror att han har gjort den.

bazzheadz ft jason - now youre gone är orginalet lyssna på den så förstår ni hur han gör sina låtar....Öka tempot YEAHH basshunter är så grym han kan öka tempo på låtar WOWWW

Då lägger jag ner mina förklaringar med Boten anna :P
#15 - 14 mars 2008 23:19
jag spelade den låten som f*n i bilen när den kom :D ... ibland kan låtar vara så dåliga att man bara måste spela dem :D
Guest
#16 - 14 mars 2008 23:27
smegga skrev:
Ja covern som bazzheadz gjorde först som basshunter sen tar och ökar tempot på lite, och alla tror att han har gjort den.

Nja syftade mer på M.I.L.F Hunters censurerade version! :p

smegga skrev:

Då lägger jag ner mina förklaringar med Boten anna :P

Låter som dagens klokaste beslut! ;)
#17 - 15 mars 2008 09:00
Ni skulle skämmas.. Vad tror ni båten Anna skulle säga om hon såg er nu? Illojalism!
#18 - 15 mars 2008 09:21
Я знаю bot. Ее именем будет Anna, Anna будет ее имя. И она может запретить вас, запрещает вас очень крепко.
#19 - 15 mars 2008 19:51
hihi, vilken gullig bild ^^,
#20 - 15 mars 2008 20:56
Jag är med dig dig Marie:DFast låten är KASS:D
#21 - 16 mars 2008 12:25
Det är den vackraste låten i världen.. Och stene, jag hoppas att det inte var mig du pratade med. För jag vill gärna tro att du faktiskt vet vad jag heter. :)
#22 - 26 mars 2008 12:47
förvirrande tråd
#23 - 26 mars 2008 13:50
Menade han bot [bått] skulle han väl säga bot, men han säger ju helt tydligt båt [bå't]!
#24 - 26 mars 2008 13:52
Azur skrev:
Menade han bot [bått] skulle han väl säga bot, men han säger ju helt tydligt båt [bå't]!

haha, han är väl typ skåning eller?
Trodde först att dota betydde data i hans andra låt.:p
#25 - 26 mars 2008 13:55
Romank skrev:
haha, han är väl typ skåning eller?

Trodde först att dota betydde data i hans andra låt.:p

Halmstad i Halland inte Skåne :D
#26 - 26 mars 2008 13:57
Nina82 skrev:
Halmstad i Halland inte Skåne :D

nähä:p

Annons