... har akvariumet kommit !
hihihhi skulle bara behöva lite hjälp med att palla upp de på 4:de våning.... 2 st 450 vision med bänk !
Någon som är sugen på att träna idag ???
Lägger mig till skalan sjuklingar jag med.. sååå jättesynd om oss. *ler* Mitt akvarium kommer idag det med mitt 190L väggakvarium ... ! Längtar så! Har du börjat kolla hur du ska inreda.. några tips? Tycker det ska bli såå kul att inreda detta nya kar.
jupp det skall bli en syd amerika med många rötter och svart bakgrund , blästersand och massor av svärdplantor av olika slag och färg, ett par chokelad ciklider och mina papegoj hybrider , bildbuk vid ytan typ 12 st och corydoras imitator (ser ut som adolfoi) ca 12 st av de med . sedan planerar jag att inhandla en eheim pro 3 e (elektronic ) och en JBL 500 som bakup , behåller ochså innerfilter för bästa mäjliga filtrering =)
resten får jag väl tänka på hur det skall vara skall göra en bild spel med text som du kommer att kunna se och läsa om =)
jupp ! då var det klart =) akvarier är på plats och står fint fint ,,, vatten fyllda och halv skapta isotop allt blev så fint fint =)
kkk du får väl komma och kolla på våra akvarier ,,, vi står för kaffet och du för kakan =)