äntligen

#1 - 28 februari 2008 12:24
... har akvariumet kommit !
hihihhi skulle bara behöva lite hjälp med att palla upp de på 4:de våning.... 2 st 450 vision med bänk !
Någon som är sugen på att träna idag ???
#2 - 28 februari 2008 12:41
Hade det inte varit för min satans förkylning så hade jag kunnat ställa upp. =) Lycka till.
/Calle
#3 - 28 februari 2008 12:42
åhhh .. jag är också förkyld efter att jag haft öron inflammation =( mår skit och har feber =(

Men det var snällt tänkt =)

Dock tanken hjälper inte mig idag hihihihi :D även om man säger att det är tanken som räknas LOL
#4 - 28 februari 2008 12:50
Lägger mig till skalan sjuklingar jag med.. sååå jättesynd om oss. *ler* Mitt akvarium kommer idag det med mitt 190L väggakvarium ... ! Längtar så! Har du börjat kolla hur du ska inreda.. några tips? Tycker det ska bli såå kul att inreda detta nya kar.
#5 - 28 februari 2008 12:57
jupp det skall bli en syd amerika med många rötter och svart bakgrund , blästersand och massor av svärdplantor av olika slag och färg, ett par chokelad ciklider och mina papegoj hybrider , bildbuk vid ytan typ 12 st och corydoras imitator (ser ut som adolfoi) ca 12 st av de med . sedan planerar jag att inhandla en eheim pro 3 e (elektronic ) och en JBL 500 som bakup , behåller ochså innerfilter för bästa mäjliga filtrering =)
resten får jag väl tänka på hur det skall vara skall göra en bild spel med text som du kommer att kunna se och läsa om =)
#6 - 28 februari 2008 14:53
Bor lite för långt iväg, annars hade jag kunnat bjuda på en muskelstärkande tosca-kaka inför bärjobbet :D

MVH/kkk
#7 - 28 februari 2008 14:58
vilken frästelse =)
hmmm
#8 - 28 februari 2008 23:14
jupp ! då var det klart =) akvarier är på plats och står fint fint ,,, vatten fyllda och halv skapta isotop allt blev så fint fint =)
kkk du får väl komma och kolla på våra akvarier ,,, vi står för kaffet och du för kakan =)

Annons