[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Får hämta mitt 450 liter (150x60x50) om någon vecka.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Till veckan ska jag börja med bänken sen ska jag göra rampen ska jag ha 4 eller 6 rör i den? Tänkte ha Glo T8 lysrörshållare 2x40w.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Och förslag på lysrör tas tacksamt i mot.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Har inte bestämt mig än vilken BTN bakgrund jag vill ha Woodrock eller Amazonas.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ska ha filtrering bakom bakgrunden har tittat på Eheim Compact 2000 [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#800080]http://www.pwss.se/home.php?cat=288[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3] som jag ska komplettera med ett nytt Fluval 304 ytterfilter som jag har sen tidigare. Blir det för häftigt eller?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur mycket filtermatta kommer det att gå åt bakom bakgrunden räcker en 100x100x5 cm?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Akvariumet kommer att inredas med Råda sand 0,8-1,2 rötter grenar och löv sen växter från Sydamerika.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Fiskar som jag har tänkt ha när det är inkört.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Verdana]Ett par sorter av Corydoras 20 tal tot.[/FONT]
[FONT=Verdana]Dekesyseria pulcher 5st[/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ett stim av Tetra har inte bestämt vilken men kom gärna med förslag.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Stim av Marmorbilbukar i ytan[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Sen vill jag ha några Apistogramma förslag och hur många jag kan ha.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Lite frågor som jag hoppas få svar på innan jag beställer från PWSS[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Tar emot både ros och ris vill inte att det blir fel från början.[/SIZE][/FONT]