Användnings manual

#1 - 19 januari 2011 10:03
som nybliven gold medlem så undrar jag följande
- Hur lägger jag upp bilder?
- Hur kan jag lägga upp en avatar?
- Finns det någon användarmanual tråd någonstans och skräpar... om inte kan vi samla ihop en så att man på ett enkelt sätt kunde lära sig alla fineser... jag upplever att det här forumet är byggt på något jag inte är van att hantera... har bara arbetat med microsofts program och det här känns mer nördigt - kan det vara linlux som ligger i bakgrunden?
#2 - 19 januari 2011 10:34
Bilder lägger du upp genom att gå in på "Gå till avancerad" och så väljer du rutan med ett träd i (?) som finns mellan kuvertet och filmremsan ;)
För att lägga till en avatar så går du in på "Min profil" uppe i baren med ditt namn, aviseringar, min profil, inställningar, logga ut.

Hoppas du hittar! :)
#3 - 19 januari 2011 10:47
hmm gammal tant undrar var avancerad ligger - avataren har jag lyckats fixa nu...
#4 - 19 januari 2011 10:49
022helpek skrev:
hmm gammal tant undrar var avancerad ligger - avataren har jag lyckats fixa nu...

När du gör ett inlägg så kolla under rutan du skriver i, där står det "gå till avancerad":).
#5 - 19 januari 2011 11:04
Miliimli skrev:
Bilder lägger du upp genom att gå in på "Gå till avancerad" och så väljer du rutan med ett träd i (?) som finns mellan kuvertet och filmremsan ;)

För att lägga till en avatar så går du in på "Min profil" uppe i baren med ditt namn, aviseringar, min profil, inställningar, logga ut.

Hoppas du hittar! :)

ett träd? nene. jag använder den knappen med ett gem. då ser man alla gamla bilder man lagt upp med s¨å man lätt kan lägga upp en gammal bild snabbt

så här
#6 - 19 januari 2011 11:10
Hmm jag hittar nu men får det inte att fungaera..

[ATTACH]41414[/ATTACH] Yes det verkar fungera även för gamla tanter - tack för skärmdumpen Hannesc
#7 - 19 januari 2011 11:22
hannesc skrev:
ett träd? nene. jag använder den knappen med ett gem. då ser man alla gamla bilder man lagt upp med s¨å man lätt kan lägga upp en gammal bild snabbt

så här

Aaha! Den fuktionen har ju då sen jag i min tur letat efter [:o] TACK! :p
#8 - 19 januari 2011 14:04
testar med gemet.....

.
#9 - 19 januari 2011 14:44
HAHA! du vill ju bara få medlidande för du har feber kensa.....

o det fååååår du! staaaackare dääär :(
Bilagor:

Annons