Aquael storlekar

#1 - 10 december 2007 13:16
Har sökt runt lite på nätet nu för att hitta storlekarna på Aquael's akvarier.
Det verkar inte som om de har större än 375L, välvd ruta och möbel.

Stämmer detta?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 10 december 2007 14:02
Whizzer skrev:
Har sökt runt lite på nätet nu för att hitta storlekarna på Aquael's akvarier.

Det verkar inte som om de har större än 375L, välvd ruta och möbel.

Stämmer detta?

Enligt deras hemsida www.aquael.pl så är deras största ett rektangulärt på 450 L (150x50x60)
#3 - 10 december 2007 14:35
Hmm.. inte bra.. jag hade ju planerat att ett 450L skulle finnas o att jag skulle köpa det..
#4 - 10 december 2007 14:55
Whizzer skrev:
Hmm.. inte bra.. jag hade ju planerat att ett 450L skulle finnas o att jag skulle köpa det..

Det finns ju andra märken att köpa..
#5 - 10 december 2007 16:52
Jo det är sant.. Men jag tyckte att rampen till Aquael är bra o stabil för katterna att ligga o sova på ;)
#6 - 11 december 2007 11:03
Whizzer skrev:
Jo det är sant.. Men jag tyckte att rampen till Aquael är bra o stabil för katterna att ligga o sova på ;)

En kompis aquael gick sönder när katten hoppade upp vatten överallt, men det var en main coon katt eller vad dom heter stor som bara den, men min aquael håller för min katt att ligga på.

Lycka till i letandet.
#7 - 11 december 2007 13:05
Men då måste det varit en riktig bjässe till katt! Visst att MaineCoon katterna är stora, uppåt 10kg, men ialf..

Ska åka o titta på Juwel o känna på "hållbarheten" på rampen där.. kan bli ett alternativ
#8 - 11 december 2007 13:18
;)Jag kanske är känslig...men hade min katt legat på mitt kar hade hon åkt ner med buller och bång. Köp en värmedyna till era missar vet ja!:D
#9 - 11 december 2007 14:14
Agnez skrev:
;)Jag kanske är känslig...men hade min katt legat på mitt kar hade hon åkt ner med buller och bång. Köp en värmedyna till era missar vet ja!:D

Ja det lät väldigt känsligt.. varför skulle de inte få ligga där o ha det gött? De har ju värsta kollen därifrån ;)
#10 - 13 december 2007 11:15
Whizzer skrev:
Ja det lät väldigt känsligt.. varför skulle de inte få ligga där o ha det gött? De har ju värsta kollen därifrån ;)

:pIngen katt på bordet, ingen katt på diskbänken, ingen katt på MITT AKVARIUM...fattar helt enkel inte att folk låter sina katter vara precis överallt. Kissa lite i lådan, sen går kisemis upp på diskbänken, sen gör matte midda och har mat på diskbänken.....frächt:confused:...knappast...nästan äckligt. Min katt får vara i soffan, i sängen(ovan på täcket/överkastet) på köksstolen och golvet naturligtvis:Ddet måste väl räcka för att hon ska trivas...och tro mig det gör hon...

Annons