är alla hanar??

#1 - 4 maj 2009 18:17
#2 - 4 maj 2009 18:21
länkarna funkar inte. har inte en hane med 2 honor. han väljer en av dem och sen så mobbar de ut de andra. om du ska ha fjärilsciklider så ska du ha dem i par.
#3 - 4 maj 2009 18:22
men, varför funkar inte länkarna!?!?
Får väl ta och fixa till ett nytt album med bara fjärilar *suck*
Brb med en ny länk.
#4 - 4 maj 2009 18:28
Vi testar igen med en annan adress....

Någon som kan se vad det är för kön??

Klicka på länken
http://picasaweb.google.com/Dayanaalonso83/Fjarilsciklider#

Kan de leva tillsammans eller ska jag byta ut två hanar mot två honor så det går en hane med två honor i mitt 150l?
#5 - 5 maj 2009 00:06
Jag hade tagit en hane och en hona. Sedan någon annan fisk kanske?
#6 - 5 maj 2009 10:22
Fiskarna finns redan i mitt akvarium. Vad ska jag göra med resterande två hanar? Vill INTE ta död på de.
#7 - 5 maj 2009 10:33
du kan ju lämna tillbaks dem till affären eller? få lite "store credit" för det.
#8 - 8 maj 2009 10:46
jag köpte de på ett ställe där de har öppet en gång i veckan. Skönt att jag har ett 94l som har varit igång i 1 vecka så om det skulle vara fight i 150 så får en flytta dit, så länge.

Edit. Var igår på lustgårdens zoo och köpte 2 honor, kom hem EN är hona och den andre är en hane...Snacka om otur! så nu har jag TRE hanar som jag vill bli av med....*Asg*
Får ta och ringa till de någon dag nästa vecka (eller åka dit på torsdag) och höra med de om de kan tänka sig ta emot dessa tre hanar och så kanske jag kan få två andra fiskar, eller växter :)

Annons