Artbeskrivnings bilder.

#1 - 14 juni 2007 19:28
Hallå.

Jo jag tänkte komma med ett förlag, och det förslaget går ut på att varje fisk fick lite fler bilder i beskrivningen. det finns ju lite olika färg variationer..

Antingen att man bläddrar fram dem eller att det syns 4 små bilder direkt.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 14 juni 2007 19:47
Fiddan skrev:
Hallå.

Jo jag tänkte komma med ett förlag, och det förslaget går ut på att varje fisk fick lite fler bilder i beskrivningen. det finns ju lite olika färg variationer..

Antingen att man bläddrar fram dem eller att det syns 4 små bilder direkt.

För en del arter finns ju faktiskt flera foton - om det finns flera foton är helt och hållet beroende på om det finns foton tillgängliga.
Ungefär varannan månad går jag igen alla nya foton som lagts in i Goldmedlemmarnas fotoarkiv. De som är bra läggs över i kartoteket i Zoopets stora fotoarkiv - en del används som komplementfoton i gamla artbeskrivningar. De foton på arter som det inte finns artbeskrivningar på används sedan när nya artbeskrivningar görs på dessa.
#3 - 14 juni 2007 19:55
Sorry, vet inte om jag vart blind men nu såg jag "Fler foton" texten.
Riktigt bra att det finns.
Det gör absolut ngenting om ni gör den lite tydligare, för den är extremt bra den.

Men å andra sidan så kanske det är mina ögon det är fel på som vanligt..[:-75]
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 14 juni 2007 20:02
Fiddan skrev:
Sorry, vet inte om jag vart blind men nu såg jag "Fler foton" texten.

Riktigt bra att det finns.

Det gör absolut ngenting om ni gör den lite tydligare, för den är extremt bra den.

Men å andra sidan så kanske det är mina ögon det är fel på som vanligt..[:-75]

Kan ju vara som så att de artbeskrivningar du tittade på tidigare inte innehöll flera foton och då finns av naturliga skäl inte "knappen" med, så DENNA gång;) var det kanske inte ögonen det var fel på

Annons