Tja, Shalom, Salam u Aleykum osv osv.
Jag sökte på scalare idag, fick bara fram 2 olika arter då jag vet att det finns 100tals andra riktigt snygga som jag anser bör finnas med. Kollar man tex på diskusar så finns alla olika arter med, samt de olika färgvarianterna. Däremot inte på skalare vilket jag tycker är ganska tråkigt.
Det man måste vara medveten om är att arts-sökningsfunktionen inte enbart används för att de som redan håller en fisk vill veta mer om den. Det handlar också om att folk går in och kollar igenom listan för att kanske hitta något intressant att köpa. Med detta i åtanke så borde ju tex alla skalare finnas med istället för bara 2 olika typer, alltså så bör det vara på samma sätt som diskusarna, att de alla finns med. Förstår ni min poäng ? :)
Jag har ej startat denna tråd för att klaga, allt på zoopet är perfekt. Tycker bara att en del detajler kan finslipas lixom ;)
Ps denna åsikt jag har gäller ej malarna eftersom dessa har sina enskilda hemsidor där man hittar alla arter samt info. Tex på www.goc.se som ni vet
FINNS det någon/några arter du själv anser bör finnas med så kan du ju alltid skriva ner dem här, har man lite tur så kanske de sätts in :)
Föresten, Jag undrar mästare-kjell, är det svårt, knepigt lr nått annat med att sätta in nya artsbeskrivningar på arter som just nu inte finns med på zoopets artsbeskrivningar??
Mvh Amaro