Letade lite på nätet efter fortsättningen men kunde inte hitta något.
Biten text jag kommer ihåg är ju
As I walk in the valley of shadows, i will fear no evil..... Resten där har jag glömt. Någon som kan fortsättningen ? är det bibliskt? Och fortsättningen ska ju ibnte vara ...cause i´m the baddest MF there is.
Tanken är att det citatet ska blandas in i en ryggtatuering, som ska symbolisera slutstationen i livet, med bla Jesus på berget och en person i en dal. Tja, u get the point.
Ja man har ju många skumma ideér ang tatueringar. Men det har lutat mellan 2 motiv och jag vill kunna visualisera denna lite bättre.
Akvariefronten händer det inte så mycket med. Funderar på att flytta akvariena lite, men har ingen lust direkt. Tråkigt med denna årstid som verkligen får en att må piss, mörkt, kallt och blåsigt.
Varför finns det inte en lyckoinjektion man kan få vid denna årstid? Och denna tanke för mig direkt på baka bullar :)
Blir till att tända en brasa, krypa ner under en filt och äta nybakt och dricka mjölk om några timmar. Lite positivare.
Har även märkt att det inte var någon fara att ha ett akvarie 1 meter från braskaminen, vattentempen höjs men inte mer än 0.3 -0.5 grader.
Nog nu, tycker ni detta verkar rörigt skrivet, prova bo i min hjärna ett par dagar så ska ni känna på rörigt ;)
Ha det gött PPL