Då var man tillbaka i träsket igen efter ca. 2 års uppehåll! Satte upp ett 222 liters kar och fyllde upp och inredde!
Sitter mest och stirrar in i min del av amazonas som råkar befinna sig i mitt vardagsrum nu! :)
Mats Bryzell skrev:Gôtt att se dig här igen, Nic! Vad blir det för fisk i djungeln?
:)
solis skrev:Kul att du också har hittat tillbaks, har själv inte varit aktiv härinne på flera månader förrens för några dagar sen så började jag titta in här igen, men kar har jag haft uppe såklart även om dom mest har bara fått gå sen i våras(med vattenbyten såklart) har börjat odla lite pansarmalar igen.
Välkommen tillbaks iallafall :)
PiaJo skrev:Bra att du kommer ihåg att vi vill ha bilder eller film på kar och fiskar ;):)
gullefjun skrev:Du behöver knappast göra så mycket mer med inredningen - jättefint redan nu ju:).
//Inger
PiaJo skrev:Mycket fint, får jag komma med ett tips så är det att "bryta av" sandbotten lite med lite stenar eller rötter så ser det inte så "platt" ut.
Men annars ser det som sagt mycket bra ut :)
Ken Olofsson skrev:akta bara så det inte blir för mycket cirk i karet med så mycket fläktande.....
.