kanske dags att få honom på annat spår OCKSÅ...köp honom en motorcykel!
Jag trodde ju liksom att han hade en annan hobby, datorerna! Men som läget är nu så får dom gamla öken (jepp, vi har fyra datorer i lägenheten också) knalla och gå som dom vill, för pengarna dom ska gå till Sjöhästar, koraller, snäckor och lite annat smått och gott... Tror faktiskt att han är för gammal för en motorcykel... kanske ska testa en knypplingsbräda i stället... *ett under att han inte börjat svara i den här tåten*
Men allra först måste jag bara totalrenovera teverummet... och hallen och datorrummet uppe och gästrummet - eller?
Lägg pengarna på akvarier i stället... När du har tillräckligt många så kommer varken du eller någon annan att ens fundera på hur tapeter och golv ser ut...
Det ända jag oroar mig över är om jag skaffar tjej. Hon kommer att tycka jag är grymt vrickad. Sen att få henne sova i mitt rum kommer att bli omöjligt. När man har sitt rum i källaren med 3 akvarier med 500liter vatten är inte temperaturen, luftfuktigheten, och lukten som den brukar vara. Sen ljuden från pumparna ska vi inte tala om hehe. Någon som har nåt tips
Har du testat att dejta en sjöjungfru??? :-)
Sen som Hummer skrev, det är ytterst tveksamt om det finns tjejer som skulle stå ut med Akvariebutiks looken här hehehe...
Det är ju enkelt med er som inte har någon partner, när ni väl träffar den rätta så kommer hon garanterat att vara lika nördig som ni, annars är hon ju inte den rätta... eller stannar inte nog länge för att ni ska hinna ta reda på det :-)
Det där med att det är synd om ynglen eller att köpa en fisk som blir för stor för nuvarande akvarie är inte att tänka på då hon bara kommer attt rycka på axlarna och säga. Ja då är det väl bara att sälja eländet :)
Kör med Kjells taktik då! För bryr hon sig inte om fiskarna så lär hon väl i alla fall bry sig om dig.... om inte??? ... ja, då är väl frågan om det inte blir att välja mellan akvarier eller tjej...
Jag tror jag får sluta röka och lägga pengarna på akvarie-grejjor istället, skulle bli ca 1000kr i månaden det.
Hugaligen, det är väl för tur att jag röker!!! Det är nog räddningen för vår del, annars hade vi nog inte haft plats för varken soffa eller TV vid det här laget....