Automatisk inloggning slutat fungera

#1 - 30 april 2006 21:18
Bara jag som fått problem med att jag inte blir automatiskt inloggad när jag besöker forumet? Måste logga in varje gång trots att jag klickar i "kom ihåg mig". Felet har kommit senaste veckan.

Loggar in, går tillbaka till huvudsidan, och när jag återvänder till forumet är jag utloggad...

mvh Johan
#2 - 30 april 2006 21:46
Jag har inga problem... är inloggad hela tiden..
#3 - 30 april 2006 21:52
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Under veckan som varit har ja haft det så men inte sedan i fredags... Fast jag tror det beror mer på mig... [:o] [/COLOR][/FONT]
#4 - 30 april 2006 21:53
[quote=Lenmar][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Fast jag tror det beror mer på mig... [:o] [/COLOR][/FONT][/quote]

:confused: :confused: :confused: :confused:
#5 - 30 april 2006 21:56
[quote=hfh75]:confused: :confused: :confused: :confused:[/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Min profession är gastronomi.....[:-21] Hur datorn funkar, varför och när och var överlåter jag åt andra... jag är bara användare... ;)[/COLOR][/FONT]
#6 - 30 april 2006 22:00
[quote=Lenmar][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Min profession är gastronomi.....[:-21] Hur datorn funkar, varför och när och var överlåter jag åt andra... jag är bara användare... ;)[/COLOR][/FONT][/quote]

Okej..:) :D
#7 - 1 maj 2006 00:46
johdal, provat att rensa cache'n och cookie's ?
admin
Christian Alfredsson
#8 - 1 maj 2006 05:32
Raven har rätt. Det är superviktigt. Om det slutar att funka för någon beror på att ni använt www.zpet.se och har en cookie kvar. Denna domän vidarebefodras istället nu för tiden.
#9 - 2 maj 2006 17:02
[quote=admin]Raven har rätt. Det är superviktigt. Om det slutar att funka för någon beror på att ni använt www.zpet.se och har en cookie kvar. Denna domän vidarebefodras istället nu för tiden.[/quote]
Va:confused: ? Zpet.se vidarebefodras väl inte?? För mig går den INTE till zoopet.com, eller är det för att jag har gamla cookies kvar:confused: :confused: ?
#10 - 20 maj 2006 18:46
Säger som Calleakvarist, zpet.com vidarebefodras inte för mig.
Såg att på jobbet gick använder jag adressen zoopet.com, men hemma gick den till zpet.com. Rensade cookis men det hjälpte inte. Nu har jag ändrat länken och allt funkar perfekt.

mvh Johan
#11 - 20 maj 2006 18:47
Fast nu verkar zpet.se vidarebefodras. Fast det står hela tiden http://zpet.se i adressfältet:confused:
admin
Christian Alfredsson
#12 - 21 maj 2006 05:53
Det kan nog ta en stund innan alla pekare mot www.zpet.se är ändrade till www.zoopet.com...

Annons