Back To Nature Guide Om Diskus?

#1 - 4 september 2006 11:06
Hej

är de någon som vet vart man kan få tag på den här bocken (BACK TO NATURE GUIDE OM DISKUS), har letat på nätet i nästan en vecka och har inte hittat någon sida som säljer den.

dom ända som hade den var http://www.akvaristen.se/ men den var slut såld och förlaget som tryckte boken skulle inte göra några fler böcker.

skulle vara snällt om nån kunde tipsa vart man får tag i boken.

//hampus

edit:hitta en lika dan tråd, ursäkta för att jag gjode en tråd till..
#2 - 4 september 2006 11:28
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Hittade du nå´t bra tips i den andra tråden?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Annars kan du ju alltid vara med på "gissa fisken" och hoppas på turen att vinna en :)[/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 4 september 2006 11:37
Ja är du ute efter den svenska versionen av boken så är det nog enda chansen den som Maria nämner.
Däremot så finns den fortfarande på engelska, tyska etc.
#4 - 4 september 2006 12:21
vart kan man få tag i den engelska upplagan?
det finns ingen annan bok om diskus som har blivit översatt till svenska?

tråkigt att dom inte trycker den längre =(

/hampus
#5 - 4 september 2006 12:41
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Ah, den valde ju jag nu när jag vann "Gissa fisken". Nedringens vicken röta med boken då!! :D[/COLOR][/FONT]
#6 - 4 september 2006 12:55
sist ja va poå herkules zoo i GBG tror ja att dom hade den boken, vet dock inte om de va den svenska versionen, även på parva zoo i karlstad har ja sett att dom, har den..
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 4 september 2006 13:03
sist ja va poå herkules zoo i GBG tror ja att dom hade den boken, vet dock inte om de va den svenska versionen, även på parva zoo i karlstad har ja sett att dom, har den..

Jo, självklart kan det finnas enstaka exemplar av den svenska kvar i vissa affärer även om den är slut hos grossisten så det kan löna sig att ringa runt om man inte som Lenmar har "tur" i Gissa Fisken
#8 - 4 september 2006 13:37
Jag köpte den boken (på svenska) i en akvarieaffär i kristianstad (skåne) för någon vecka sedan. De hade en annan bok om diskus också som var häftad. Så jag hade väll tur som fick tag i den!
#9 - 4 september 2006 14:53
får åka runt och kolla lite i dom butikerna som finns i stan...har man tur så kanske dom har nån kvar.

eller vinna gissa fisken tävlingen =)
#10 - 8 maj 2013 19:42
#11 - 8 maj 2013 20:00
Jag hade redig tur i höstas. Köpte boken för 150 riksdaler!:p
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 8 maj 2013 20:45
MAX_Q skrev:

Som alltid - det beror på hur stort intresse man har om det är värt pengarna så svaret vet bara du själv.
Fast rent allmänt (tänker inte på dig) så är det lite märkligt att folk räknar kronorna när man köper akvarieböcker eller akvarietidskrifter där man får mycket info men sedan kan lägga tusentals kronor på akvariet och dess innehåll.

Men det var ju inte det som du frågade efter - denna bok har på sistone gått för ca. 400 kr på tradera och på blocket, men när den var ny kostade den 175-200 kr i handeln.

Så Wilhelm hade som sagt väldig tur

Annons