Bakgrund

#1 - 7 februari 2008 21:01
Tror ni att det kan bli snyggt med en vanlig svart bakgrund? Eller ska jag satsa på något flashigare?
Är rädd att om jag satsar på en fotobagrund med typ en bergvägg att det kan ser onaturligt ut?
Vad tror ni?
#2 - 7 februari 2008 21:04
många trådar för dig idag :P

Jag tycker inte det blir snyggt med sådana foton. men sök på slimlina på pwss.se det kanske är ngt för dig =)
#3 - 7 februari 2008 21:08
Haha, absolut ;) Vill man få reda på något så måste man fråga :) Och här är de flesta så duktiga!
Ok, men vad tror du om helsvart då?
#4 - 7 februari 2008 21:09
skulle du ha tanganyika så tror jag att svart skulle vara fint. ska nog själv köra med det och senare köpa dom modulerna som jag skicka till dig
#5 - 7 februari 2008 21:10
Ja, det låter nog ganska bra :) Såna kan jag ju införskaffa mig när jag får pengar :rolleyes:
#6 - 7 februari 2008 21:10
Byte idag ut min mörkblåa bakgrund mot en slimline, Gosh vilken skillnad! Hade absolut satsat på en sådan (körde Röd gnejs) om du vill ha bilder så säg bara till. Svart bakgrund är säkert kul i början, men det tog mig två veckor att tröttna på min blåa...
#7 - 7 februari 2008 21:13
Oj :P Skicka gärna en bild på din slimline :)
#8 - 7 februari 2008 21:30
dancehall skrev:
Oj :P Skicka gärna en bild på din slimline :)

Japp, ska få igång camen bara, har inte fyllt karet än..du och jag verkar vara på ganska mycket samma nivå..ser att du ställer många av de frågorna jag funderar på. Så fort jag får in bilderna lägger jag upp dem här i tråden och skickar före/efter bilder som pm.
#9 - 7 februari 2008 21:35
Det blir jättebra :) Vi kanske ha att lära av varandra!

Annons