Bakrund i hörn

#1 - 6 oktober 2007 14:09
Hej! Tänkte ha någon form av btn i mitt hörnakvarie men enligt simontorps hemsida så ska det finnas någon speciell till just hörnakvarier men det är ingen bild på den? Någon som vet? Hälsningar Jennifer
#2 - 6 oktober 2007 15:32
Om det finns en BTN för hörnakvarium har jag aldrig hört, om det nu är märket Back To Nature som du menar.
Annars är en billig, smidig och snygg bakgrund som inte stjäl en massa plats BTN Slimline och i ett hörnkar skulle den passa perfekt.
#3 - 6 oktober 2007 15:42
jo, de lutar väl ditåt. Har en röd slimline i mitt 250l sydamerikanare. Men den på simontorp hette "AE bakrund ps. hörna" Så jag blev lite nyfiken på vad det kunde vara? Men det kan nog bli snyggt med en slimline som du säger. Hälsningar Jennifer
#4 - 6 oktober 2007 17:06
OK, då hänger jag med, det var inte BTN utan AE bakgrund. Kanske därför jag inte hittade eller hört talas om den;).
#5 - 6 oktober 2007 17:17
Ööhh... det är nog jag som inte hänger med...
Vad är en AE och vad är det för skillnad från btn?
Har inte haft akvarie så länge, ca 5mån med har redan 2 på 250l. Man lär så länge man lever. Har du tid och lust och förklar lite om du vill? Hälsningar Jennifer
#6 - 6 oktober 2007 17:26
BTN är ett märke på bakgrund, ungefär som Volvo eller Saab är märke på bilar:p. Det är ett av de vanligaste "felen" man gör när man pratar om bakgrunder så säger man BTN när det är ett eget märke.
AE betyder AquaEl och är en tillverkare på mycket inom akvaristiken.
#7 - 6 oktober 2007 17:57
okej... Var de inte enklare än så. Känner mig lite dum ha ha Ska kolla med simontorp hur den ser ut på mån. Tack för hjälpen! Hälsningar Jennifer
#8 - 6 oktober 2007 18:39
#9 - 6 oktober 2007 19:12
åhh... tack då vet jag. Trevlig helg Jennifer
#10 - 6 oktober 2007 19:32
Då skulle jag nog personligen satsa några hundralappar mer till en Slimline;), och tack det samma!
#11 - 11 oktober 2007 08:23
jeffa skrev:
okej... Var de inte enklare än så. Känner mig lite dum ha ha Ska kolla med simontorp hur den ser ut på mån. Tack för hjälpen! Hälsningar Jennifer

"inte enklare än så"? du menar väl tvärtom? :)

Annons