Jag har mitt Axolotlkar nere på salongen.
Jag har jättevalisneria och anubias tycker själv att det är snyggt. Men får kanske tänka om.
Var barn där som frågade vad det var för djur, jag svarade. Sen kom det:D varför har du så mycket ogräs i:D:D
Frågan var obesvarad varför är det så då Cissi;):dmiluhe skrev:Jag har mitt Axolotlkar nere på salongen.
Jag har jättevalisneria och anubias tycker själv att det är snyggt. Men får kanske tänka om.
Var barn där som frågade vad det var för djur, jag svarade. Sen kom det:D varför har du så mycket ogräs i:D:D
karrokaja skrev:Barn är riktigt härliga!!! här sitter jag och speed paintar.
Min storebror är på sjukhuset med sin flickvän och hon ska precis krysta farm ett härligt barn till världen. Jag är såååååå nervig!!!
Kensa skrev:tagga ner dig, det kan ta tid.
svägerskan var inne i en vecka innan det hände nått.
samtidigt så kan de gå snabbt som f-n.
vårt andra kom jämt 1 timme efter värkarna började.
.
Mick13 skrev:o jag letar efter den för att ha i Slöjiskaret [:o]
_vinkelslip_ skrev:Har du inte fått tag på några så har jag med all säkerhet ett par om ett tag!
Joacim skrev:Jadu Mick13, det är i de lägena man undrar om det var värt 10 sekunders njutning ;)
Mick13 skrev:Mmmm det var det värt :p
Nu har hon blivit en söt liten lintot som börjar och gå efter möblerna :) hon sover oftast fram till 5:30 för att äta en liten skvätt välling och sedan sover hon fram till 8:00 men de två andar brukar glutta på ögonen vid 7:00 och vilja upp och kika på barn TV [:o]