Barn är härliga

#1 - 5 augusti 2009 18:20
Jag har mitt Axolotlkar nere på salongen.
Jag har jättevalisneria och anubias tycker själv att det är snyggt. Men får kanske tänka om.
Var barn där som frågade vad det var för djur, jag svarade. Sen kom det:D varför har du så mycket ogräs i:D:D
#2 - 5 augusti 2009 18:41
miluhe skrev:
Jag har mitt Axolotlkar nere på salongen.

Jag har jättevalisneria och anubias tycker själv att det är snyggt. Men får kanske tänka om.

Var barn där som frågade vad det var för djur, jag svarade. Sen kom det:D varför har du så mycket ogräs i:D:D
Frågan var obesvarad varför är det så då Cissi;):d
#3 - 5 augusti 2009 18:45
Barnet kanske behöver glasögon:d
Eller så behöver jag anlita en akvariedesigner(finns de förresten:d)
#4 - 5 augusti 2009 19:17
He he, men är inte Jättevalisnerian ogräs ;)
jag fick göra mig av med mina, värsta ailiens
#5 - 5 augusti 2009 21:25
miluhe skrev:
Barnet kanske behöver glasögon:d

Eller så behöver jag anlita en akvariedesigner(finns de förresten:d)

Finns i USA och Japan med all säkerhet :d
#6 - 5 augusti 2009 21:26
flygrc skrev:
He he, men är inte Jättevalisnerian ogräs ;)

jag fick göra mig av med mina, värsta ailiens

o jag letar efter den för att ha i Slöjiskaret [:o]
#7 - 6 augusti 2009 13:11
Barn är riktigt härliga!!! här sitter jag och speed paintar.

Min storebror är på sjukhuset med sin flickvän och hon ska precis krysta farm ett härligt barn till världen. Jag är såååååå nervig!!!
#8 - 6 augusti 2009 13:30
karrokaja skrev:
Barn är riktigt härliga!!! här sitter jag och speed paintar.

Min storebror är på sjukhuset med sin flickvän och hon ska precis krysta farm ett härligt barn till världen. Jag är såååååå nervig!!!

tagga ner dig, det kan ta tid.
svägerskan var inne i en vecka innan det hände nått.

samtidigt så kan de gå snabbt som f-n.
vårt andra kom jämt 1 timme efter värkarna började.

.
#9 - 6 augusti 2009 13:38
Kensa skrev:
tagga ner dig, det kan ta tid.

svägerskan var inne i en vecka innan det hände nått.

samtidigt så kan de gå snabbt som f-n.

vårt andra kom jämt 1 timme efter värkarna började.

.

Ojdå.... coolt. jo visst tar man det lungt.. eller jag vet inte. asså man är inte rädd eller så bara otroligt förväntansfull.
Men det är så otroligt coolt!!
min bror liksom!! ett barn??!!:confused: Tjohooo!!:d:D
#10 - 6 augusti 2009 13:50
När vi var ute och gick med min systerson (3 år) så mötte vi 3 st Hells Angels killar som gick och rökte. Han häver ur sig.. vet ni att det faktiskt är farligt att röka??? Eekk.. jag tänkte att nu får man passa sig:) men dem svara bara att det är en risk vi får ta:)
#11 - 6 augusti 2009 13:58
Mick13 skrev:
o jag letar efter den för att ha i Slöjiskaret [:o]

Har du inte fått tag på några så har jag med all säkerhet ett par om ett tag!
#12 - 6 augusti 2009 15:33
tydligen går det snabbare att föda barn än att speed painta... dom fick en liten fet flicka!!!

Min syster dotter kallar mej boom boom;) för att jag gillar smällare mer än allt annat;)
Bilagor:
#13 - 8 november 2009 22:59
Har du inte fått tag på några så har jag med all säkerhet ett par om ett tag!

Jop jag har hittat numen det har varit hutlöst dyra. Köpt vanlig valeriansa men den växer hur långasmt som helst har varit ikaren närmare en månad men varkar inte trivas något vidare av någon orsaktsom jag inte vet.
#14 - 8 november 2009 23:02
Tja orsaken till att jag sitter här vid burken är att jag har en 7månders dotter som är sjuk och behöver lite tillsyn med jämna mellan rum. Så inte vet jag om det är så härligt skall upp o arbeta i morgon vid 5:30. Mne barnets mor behöver få sova ett par ttimamr i sträck så jag får ta natt jouren i ett par timamr till......
#15 - 9 november 2009 06:38
mi systerdotter är gullig hon äter tidningar! hon säger altif ede hon undrar vad allt är! hon är arg på damsugaren ibland!
#16 - 15 november 2009 02:29
Jep o nu sitter man här mitt i natten för att man är pappa till ett barn som inte vill sluta och äta på nätterna verkar ha somnat nu efter 1½timmes i stort sätt konstant skrikande efter mat. Jo vist är dom härliga de små liven.... Igrå natt höll hon i gågn i två timamr och en kvart....
#17 - 15 november 2009 08:33
Jadu Mick13, det är i de lägena man undrar om det var värt 10 sekunders njutning ;)
#18 - 14 maj 2010 11:19
Joacim skrev:
Jadu Mick13, det är i de lägena man undrar om det var värt 10 sekunders njutning ;)

Mmmm det var det värt :p
Nu har hon blivit en söt liten lintot som börjar och gå efter möblerna :) hon sover oftast fram till 5:30 för att äta en liten skvätt välling och sedan sover hon fram till 8:00 men de två andar brukar glutta på ögonen vid 7:00 och vilja upp och kika på barn TV [:o]
#19 - 14 maj 2010 11:41
Mick13 skrev:
Mmmm det var det värt :p

Nu har hon blivit en söt liten lintot som börjar och gå efter möblerna :) hon sover oftast fram till 5:30 för att äta en liten skvätt välling och sedan sover hon fram till 8:00 men de två andar brukar glutta på ögonen vid 7:00 och vilja upp och kika på barn TV [:o]

Sover de till sju? Vilken lyx :P

Både stor och lillkillen hos oss har tagit fasta på att knalla upp vid 05.30, värst är att även jag vant mig vid det nu.

Även vi har haft en skrikig bebis senaste tiden, 6 tänder på väg just nu och han har ont så in i h-vete skulle jag tro :(
#20 - 14 maj 2010 12:13
min brorsdotter har fått tänder.. Och dom ska hon gärna pröva. det gör ONT.
Sen har hon förfärliga naglar:O som hon nyps med...Jag har en leverfläck på kinden och den rev hon nästan av igår... ajaj, men tänderna är värre
#21 - 18 juni 2010 09:36
Min dotter drygt ett år kallar alla hundar för syhsyh för vår hund heter Sinja
=)

Annons