Barnvänlig???

#1 - 18 mars 2007 19:10
Jo som ni ser på gåbilen (flygplanet) så har jag en stor råtta i hemmet. Han är lite mer än 1år, 2 äpplen hög och älskar att gnaga på allt!! Kan man kalla gåbilen barnvänlig eller är det ungen som är galen?? Avgör själva... :D
#2 - 18 mars 2007 20:23
Starka käkar!!!
#3 - 18 mars 2007 20:39
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Ha ha... :D Jag läste rubriken sådär snabbt så jag läste... barnvälling... och trodde tråden skulle handla om mikromask eller nåt annat i den stilen... Men Camilla då.... vart skall detta sluta??:eek: Har han lekt för mycket med hunden? Vilken tugga!![:-9][/COLOR][/FONT]
#4 - 18 mars 2007 21:27
Ser mer ut som en bäver...

... varit framme tycker jag.... träleksaker framöver kanske :D
#5 - 19 mars 2007 15:28
Så kan det gå medans man ligger i badet och maken tar hand om ungarna. :rolleyes: Man undrade friskt vad det var för blåa "tussar" som låg på golvet när man kom ner från övervåningen. När jag hittat källan vart jag RÄTT förvånad. Ok.. sonen är i ett tugg och bit stadie och ingen går fri från hans attacker. Träklotsar är nog att föredra just nu. :D

//Camilla
#6 - 19 mars 2007 18:14
Hahaha! :D Shiiit...

Får han tillräckligt med mat hemma? ;)
#7 - 19 mars 2007 18:22
C.Ciklid skrev:
...medans man ligger i badet och maken tar hand om ungarna...

//Camilla

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Det är därför jag badar när barna gått å lagt sig! :D;)[/COLOR][/FONT]
#8 - 19 mars 2007 18:34
PetitJolie skrev:
Hahaha! :D Shiiit...

Får han tillräckligt med mat hemma? ;)

Oja!! Det är en glupsk kille!! Han gnager gjärna en i benet om man inte är tillräcklig snabb med att få fram maten på bordet.. :D

Lenmar: kanske skall bada efter nattning av barnen i fortsättningen.. Det känns lite så i alla fall.. :D
#9 - 19 mars 2007 18:38
C.Ciklid skrev:

Lenmar: kanske skall bada efter nattning av barnen i fortsättningen.. Det känns lite så i alla fall.. :D
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]I vår familj är det pappa som nattar barnen och han törnar ofta till när han skall natta dem så det känns himla avkopplande att veta att det finns inga, absolut INGA, oknytt ute i hemmet som skapar oreda eller trassel :p.

Alldeles just gick det upp ett lijeholmens här, de där propellrarna är av nån skumgummi (eller vad det nu heter...) variant eller? Trodde det var hårdplast först... [:o][/COLOR][/FONT]
#10 - 19 mars 2007 18:43
Jo proppelrarna är i hård "skumgummi". Men uppenbarligen inte tillräcklig hård för min son.. :D Hårdare än liggunderlag.
#11 - 19 mars 2007 20:12
HA! Mitt barn är mer inne på papper.... Fast plast går nog hem det med. Tur att hennes gåbil saknar propeller med lagomt tuggmotstånd

Annons