Mina paletter har bebisar, det ser ut att vara runt 20-25 yngel som simmar runt under morsan. De har vaktat så oerhört aggressivt nu ett tag så jag förstod att det var på G, men att de skulle kunna vakta så många trodde jag inte. Får se hur många de lyckas föda upp nu då, har ju några som gärna äter i karet, men det verkar som om just de är hyfsat hunsade, än så länge!
Botiorna är jättenyfikna, simmar gärna nära och kollar, och bryr sig inte nämnvärt om att de blir jagade och bitna...... Men det tar inget vad jag ser, bara tittar..... Knasfiskar det där, fast de är gulliga!
Hopaps det blir honor av den här kullen, jag har 4 hanar som simmar i 250karet och väntar på sällskap!
Min haj är död, och fjärilshonan med.... mycket mysko, då de allihopa var fina i färgerna, runda och fina i kroppen och åt med god aptit tills det bittra slutet.... Ingen annan fisk har dött eller blivit sjuk, så det är verkligen ett mysterium.......... De dog vid samma tid, eller dagarna kring när min fjärilshane dog, så det är ju ett tag sedan, borde ju ha visat sig på de andra om det vore nåt?