vet någon om man kan beställa fisk på nätet så man kan få hemkört i såna fall vart?
P.S visste inte vart jag skulle lägga den här tråden så det blev här;)
travianplayer skrev:det kan man inte det är lag på att man ej får skicka fiskar så man kan beställa från zooafären om dom har typ imazo eller gibbon som grosist
Kensa skrev:jasså....är det någon ny lag som har kommit på plats de senaste veckorna......??????????????????????????????
.
smurfmats skrev:har aldrig hört om den lagen måste jag säga. fick fisk för några månader sen på det viset. funkade utmärkt!
dock så har jag inga tips på vilka sidor som skickar hem fisk till din dörr.
travianplayer skrev:det kan man inte det är lag på att man ej får skicka fiskar så man kan beställa från zooafären om dom har typ imazo eller gibbon som grosist
eriahl skrev:Finns det flera grossister med namnet Gibbon?
eriahl skrev:Finns en Gibbon med tillbehör för alla djur.
Robin_Hedstrom skrev:Gibbon har inte levande djur.
travianplayer skrev:har dom inte men imazo har det iaf
Yoink skrev:Med tanke på vad du sa Kjell om märkning på fordonet och en utbildad förare, hur funkar bussgods, skickas det med "vanliga" bussar eller det är särskilda just för transport av annat än människor?
mvh Tim
Yoink skrev:Hoppas det är okej att jag lånar tråden lite?
Med tanke på vad du sa Kjell om märkning på fordonet och en utbildad förare, hur funkar bussgods, skickas det med "vanliga" bussar eller det är särskilda just för transport av annat än människor?
mvh Tim