Hej var på ett litet zoorace i Göteborg idag och kom över några blå räkor. Men nu hittar jag ingen info om denna fina räka. Finns det någon som kan bidra med nått om den?
Mvh Starman_
starman_ skrev:Tack för svaret. Jag var i Göteborg med Ansjo och Lenmar. Jag köpte alla som var kvar i butiken och hon blev lite avis. Har lovat henne om det blir räkbebisar så har hon några att ta hand om. Dom är lite bågrönfärgade.
starman_ skrev:Herkules men de e slut nu :)
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Det var de sista som var kvar på Herkules. Hade jag bara haft en burk ledig hemma (typ ett vggakvarium eller så :p) så hade jag tatt dem före dig ;). Jag tog en bild på dem men fanken, vart tog skärpan vägen [:o]. Skickar upp den så ni får en chans att ana färgen. Jag uppfattade att den var lite rödaktig framtill och hade som en centrerad färgad (rödaktig) kant mitt över... (precis som mina körsbär har). Visst var det väl så?[/COLOR][/FONT]
MagicFingers skrev:eh, sett dom ett par veckor och nobbat dom..
starman_ skrev:Japp såg att den ena blåa räkan bär på massa rom. Hoppas det kommer ett gäng blåa räkbebisar snart.