lillfrasse skrev:Du tycker att det var konstigt att du fick en varning. Du var väldigt nära personangrepp och hade en allmänt otrevlig ton och inställning som förlöjligade flertalet medlemmar här.
ansjo skrev:Nejdå, du är säkert jätteduktig om du själv får säga det:).
Men det kanske inte kom någon skit från mer än ett håll;)? Kan du inte lämna det bakom dig och se framåt istället, det finns säkert någon som du kan hjälpa:).
Azur skrev:Asså... Kjell äger den här siten. Det är hans personliga egendom, som han låter dig använda gratis. Att offentligt gnälla över att den som äger forumet privat har varnat en i email är alltså inte en bra idé, även om vi alla höll med dig skulle det inte spela någon roll - för det är hans forum.
Mitt tips: släpp saken och gå vidare.
Scslar skrev:men lille pojke..det var ju ni ..ni okunniga som frågade efter hjälp..inte var det jag inte lille pluttefnask.
ansjo skrev:Jag betalar för att jag tycker det är värt det, och det är helt frivilligt:). Några av mina bästa vänner har jag träffat härigenom och varför skulle det vara så farligt?
Nej, jag tror det hade varit bättre om du hade lagt det bakom dig utan att skaffa fler ovänner och istället försöka hjälpa andra om det är det du vill:).
Scslar skrev:lillfrasse...varför måste du bli brun om nosen när man nämner Ansjo? kan du inte stå upp själv?
Scslar skrev:håller faktiskt med dig,men jag kom inte hit för vänners skull, såg en insändare o ville hjälpa..se vad som hände istället =)
Scslar skrev:lillfrasse först: jag kommer av någon konstig anledning bli bannad här..fråga mig inte varför..men när det e krig så måste du strunta i TV-filmerna där de skriker : -All 4 - 1..tyvärr lillfrasse,det e bara film...lämna det o väx upp..o nu till Ansjovisen...