på när man beställer från PWSS tar det alltid så lång tid att få grejerna :(
Tråkigt när man ställt in sig på en mekarhelg.
FredrikW skrev:Man kan oftast aldrig bestämma nåt när man beställer.
Liksom att gå runt att tro att man får grejerna just den dagen är kanske inte så smart eftersom det kan hända så mycket med grejerna.
Det kanske blev fel på pwss så det tog längre tid, även posten kan slarva och göra fel så att det tar längre tid.
Därför bestämmer jag inte nåt när jag beställer, eller det gör jag ju när jag har grejerna hemma :P
ansjo skrev:Det är nog något man får ta med i beräkningarna när man beställer via nätet, och sedan har de tydligen haft väldigt mycket att göra den sista tiden.
danneregner skrev:dom har ju tappat bort en massa mejl nu så de e massa strul just nu
ansjo skrev:Det är nog något man får ta med i beräkningarna när man beställer via nätet, och sedan har de tydligen haft väldigt mycket att göra den sista tiden.
danneregner skrev:dom har ju tappat bort en massa mejl nu så de e massa strul just nu
Nilsrolf skrev:Har inte koll på exakt hur de arbetar, men pwss har väl inget lager, utan samlar upp beställningar, beställer från grosssisten och levererar, tar tid då, om det är så, Guldfisken är bäst, svarar alltid och levererar snabbt, priserna har jag däremot ingen koll på, akvarieshopen ok också, men begränsat sortiment
cattus skrev:Går det inte att maila och fråga innan om det finns i lager då?
Om dom håller ett lager? Eller inväntar beställningar och sedan beställer från grossist?