Böcker BTN

#1 - 12 november 2013 14:37
Undrar vilka böcker som fanns/finns i den här serien, svensköversättning :) med kjell:)
#2 - 12 november 2013 15:14
Diskus, Malar, L-malar, Tanganyika, Malawi är de jag kommer på..
#3 - 12 november 2013 15:16
Jag tror att det finns en grundbok också, typ "Akvariumguiden" eller något i den stilen :)
#4 - 12 november 2013 15:21
Akvarieguiden , Malar och Malawi har jag, skulle vara kul och ha hela serien :) därav undran, fast det blir nog svårt kan jag tro;)
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 12 november 2013 15:22
De som finns i handeln (och inte är slutsålda) är Malawi, Tanganyika, Malar, Nano-akvarier och L-malar.
Diskusboken och den allmäna akvarieguiden är slutsålda. Den senare kommer förhoppningsvis ut nästa år i en större och uppdaterad version.
#6 - 12 november 2013 17:39
De som finns i handeln (och inte är slutsålda) är Malawi, Tanganyika, Malar, Nano-akvarier och L-malar.

Diskusboken och den allmäna akvarieguiden är slutsålda. Den senare kommer förhoppningsvis ut nästa år i en större och uppdaterad version.

åh tack! då har jag iallfall ett fint ex då :)
#7 - 12 november 2013 18:45
Det får jag till totalt sju böcker i serien...

Då har jag hela serien, med tre av böckerna signerade av författarna dessutom... ;-) Böcker är kunskap!
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 12 november 2013 20:58
petnym skrev:
Det får jag till totalt sju böcker i serien...

Då har jag hela serien, med tre av böckerna signerade av författarna dessutom... ;-) Böcker är kunskap!

Ja egentligen är det 9 som har kommit ut eftersom det har kommit 2 malawi och 2 tanganyika. En lista över alla böcker hittar du på denna sida http://www.backtonature.nu/

Håller för övrigt med om att att böcker är kunskap - köper fortfarande 15-20 akvarieböcker per år:D
#9 - 13 november 2013 05:43
Hella2 ett tips är att hålla koll på tradera efter diskus boken och dom äldre tanganyika och malawi då dom dyker upp där då och då. Antikvariat är också en bra källa till böckerna.

Annons