Bokrecensioner?!

#1 - 6 april 2006 14:14
Satt och klurade lite på detta för någeon vecka sedan, men glömde sedan bort det. Nu när jag fick syn på nedanstående tråd så kom jag genast på det igen :)
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=87619

Vore det inte fint med en liten sektion här där man kan läsa om de olika böcker som finns? Liten kortfattad recension samt omdömme.
Kanske något man kan lägga för guldmedlemmar, eller iaf att guldmedlemmar skriver recensionerna. Det blir väl kanske lite snett om Kjell ska skriva om sina böcker :p

Vet inte vad ni andra tycker om detta, kanske bara är jag som är för lat för att söka på div. andra siter.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 6 april 2006 14:47
Det finns ju en avdelning som heter "Boktips" idag men där är väl inte några recensioner i egentlig mening utan mer "bokanmälningar"

Vi kommer ju också att inför en avdelning med recensioner av produkter i största allmännhet och där kommer också böcker att finnas med
#3 - 6 april 2006 15:02
Haha, där fanns det ju en sån avdelning. Läste menyn 3-4 ggr innan jag skickade inlägget. Kanske dags att gå till optikern ;)

Nåväl, finns ju ganska många fler böcker än vad som fanns med där. Väntar med spänning på avdelningen "Produktrecensioner" :)

Annons