[quote=Marie J]köpa just den produkten/fisken/räkan mm och sen ingen ort! Det är jogge mig inte lätt att hjälpa till då. [/quote]
ååhh har din kristallkula också gått sönder ;)
[quote=Chrillos]Jag kan inte hålla med er här riktigt, varför kan man inte låta folk välja själva?[/quote]
eehh folk FÅR välja själva om dom ska skriva ort eller inte, det är ingen som tvingar.
men det är väldigt många osm missar att skriva ort när dom eftersöker räkor eller butiker.
Vill någon inte skriva ut namn, kön eller bostadsort så spelar väl det ingen större roll? det är väl ändå inte erat problem?
namn och kön är inget som spelar nån roll men just bostadsort är bra när man ställer vissa frågor, bl.a ger det mej möjlighet att kolla upp vattenvärden från vattenverket till exempel så jo att inte skriva ort ger oss problem att hjälpa.
PS, jag tycker vi skall göra det obligatoriskt att fylla i sitt personnummer här på forumet, det skulle underlätta mycket. det skapar liksom en så trevlig gemenskap när man vet vilka alla är
så du menar alltså att argumentet om att man måste veta var nån bor för att kunna rekommendera butiker till exempel är dåligt..