<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
Men jag har hört att man måste ta bort stigarröret för att få dom att funka.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ja annars kommer det vätska ur tuben. (Mycket svårt att dosera, plus att den riskerar att frysa)
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
Jag undrar om man kan göra det själv? Hur man gör det?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Nej, de som fyller den vill nog inte ha med den att göra om du micklat med den själv.
Vad det kostar om man måste lämna in den för att få det gjort? Måste man provtrycka tuben efter att man gjort det?
Antagligen måste man provtrycka den efteråt. Jag tror inte att det blir dyrare att köpa en begagnad tub från de som håller på med sådana här saker, då får man antagligen rabatt på arbetet.
Peter