Är det fler än jag som tyckte det var jättefint o fick en liten tår i ögonvrån:D
Jag är stolt över vårt kungahus o tycker de är jättefina ihop Victoria o Daniel
Grattis till dem o låt dem leva lyckliga i alla sina dagar[:-59]
Nubi skrev:
Någon som tyckte att det var (liiite) synd om Säpos 4 män (kvinna) som fick springa på asfalt (och inte hade de jogginskor på sig) i 7km.
Hade varit modernt (och ascoolt!) om de kunde ha få åkt på en segway istället för att springa bredvid. Vem orkar brotta ner ngn som försöker ngt om man springer 7km.
miluhe skrev:Är det fler än jag som tyckte det var jättefint o fick en liten tår i ögonvrån:D
Jag är stolt över vårt kungahus o tycker de är jättefina ihop Victoria o Daniel
Grattis till dem o låt dem leva lyckliga i alla sina dagar[:-59]
Rosali skrev:Ja, visst hoppas jag de får leva lyckliga. Precis som alla andra som gifter sig. Annars har jag gjort vad jag kunnat för att undvika hysterin, som jag tycker att det är. Donat med mina akvarier, planterat i trädgården, roat mig med datorn och lyssnat på talbok. Undvikit allt vad radio och TV heter idag.:)
Ingen mer än jag?
Rosali skrev:Ja, visst hoppas jag de får leva lyckliga. Precis som alla andra som gifter sig. Annars har jag gjort vad jag kunnat för att undvika hysterin, som jag tycker att det är. Donat med mina akvarier, planterat i trädgården, roat mig med datorn och lyssnat på talbok. Undvikit allt vad radio och TV heter idag.:)
Ingen mer än jag?
Kjell Fohrman skrev:Jag har absolut inte undvikit Tv-apparaten idag - tvärtom så har jag kollat på 3 fotbollsmatcher (blir en till som snart börjar) och jag kollade t.o.m. på TV-reklamen eftersom det inte fannas något annat vettigt att slå över till i pausen;)
Inget emot bröllopsparet personligt - men monarkin hör hemma inte hemma i en riktig demokarti så ned med monarkin
erikthur skrev:Vem vill ha någon folkvald president som senare dras inför rätta för korruption och/eller våldtäkt?
Finns många exempel på detta runt världen?
Bygert skrev:Annars så kommer alltid det där upp om allt elände som det kommer med en president och visst, det ligger något i det. alltså skiter vi i det också, finns inget som säger att man måste ha varken president eller monark, vi klarar oss utan bägge.
erikthur skrev:Jag har haft ett öga på Google News US, UK och Philippins -sajterna och vill därför påpeka att Sverige har det senaste dygnen fått betydande positiv publicitet från bröllopet runt omkring i världen och det är värt en hel del stålar. Det bör också vägas in.
Marknadsekonomer har tidigare uppskattat att Sverige rent generellt får tiofalt igen vad Kungahuset kostar.