Bygga Eget Akvarium

#1 - 20 december 2007 09:17
Hej!

Jag Har Läst Och Hört Att Man Kan Bygga Egna Akvarium, Jag Fattar Ungefär Hur Man Gör Men Inte Exakt!

Finns Det Typ Nån Hemsida Eller En Bok Där Dom Visar/Förklarar Exakt Hur Man Gör?
#2 - 20 december 2007 09:24
varför ?
enda anledningen till egenbygge, är ju om man skall ha lite konstiga mått.
billigare är det absolut inte '(såvida man inte kan få tag i glas snorbilligt).
#3 - 20 december 2007 09:58
Vill bygga eget bara, blir åxå billagare, kan få tag i glas gratis, får bara köpa cilikon isånnafall, min pappa jobbar me at bygga hus och reparera och renovera och så så det kan jag få gratis men en till fråga, hur tjock måste glaset vara?
#4 - 20 december 2007 10:33
sök här på zoopet.....finns nog 100 trådar om detta.
#6 - 20 december 2007 11:09
Hmm... Vad ska det vara bra för att skriva första bokstaven i varje ord med stort:confused:
Om du vill bygga själv blir det nog mycket svårt att få till en snygg fog. Jag skulle aldrig bli nöjd med ett hemlagad akvarium.
#7 - 20 december 2007 12:02
Kjaer skrev:
Hmm... Vad ska det vara bra för att skriva första bokstaven i varje ord med stort:confused:

Om du vill bygga själv blir det nog mycket svårt att få till en snygg fog. Jag skulle aldrig bli nöjd med ett hemlagad akvarium.

Jag vet faktist inte, kännde för att skriva det så :p

Jag tror nog inte att det kommer att bli så svårt, bara man försöker så blir det åtminstånde okej. Tänkte ha några Eldbukssalamandrar där :)
#8 - 20 december 2007 12:03

Annons