Silverhajen_92 skrev:Tjennare!idag är jag hemma från skolan har haft feber i 2 veckor (virus)å idag tänkte jag att jag ska bygga om i mitt kar!å jag tänkte på min pump fluval 4+ jag tycker den e ful å vill gömma undan den hur ska jag göra lägga den ner? å växter över den lr på sidan då syns den ju inte så värst mkt
Silverhajen_92 skrev:okej:Dtänkte fråga en annan sak angående min stora rot!den färgar vattnet som ni vet kan jag ta ur den å lägga den i en hink ett par dagar å sen byta lite vatten så ska jag se om de blir en finare färg
Silverhajen_92 skrev:jo rätt snyggt men gillar den här mer ljusa färgen
Det beror kanske vad för fiskar som passar i det vattnet det är väl en smaksak sydamerikanskt helt ok men annars:( :)Macke_Malawiciklid skrev:Jag tycker det är snyggt med lite gul/brunt färgat vatten,så jag bruka bara skölja av rötterna.
/Macke
Stew skrev:Tjenare,
Reningen kommer bli den samma. Men du får ju ingen ytrotation... Alltså får du inte ner tillräckligt med syre i karet, och fiskarna kommer inte må bra.
Försök gömma den när den sitter som den ska istället.. stenar, rötter, växter...!
Simma lungt :)