Sen jag fick mitt helglaskar så har jag blivit lite fundersam..
HUR ska man göra på bästa sätt för att tömma karet?
Finns ju inget mittstag som man kan knyta slangen runt :S
Några bra tips?
MoZZe skrev:Sen jag fick mitt helglaskar så har jag blivit lite fundersam..
HUR ska man göra på bästa sätt för att tömma karet?
Finns ju inget mittstag som man kan knyta slangen runt :S
Några bra tips?
Kjell Fohrman skrev:Köp en limklämma för några tior som håller fast slangen vid rutan
MoZZe skrev:har testat det. men klämmar klämmer åt slangen så den stryper flödet så myceket... sen viker sig slangen också.. ner den börjar gå ner åt så att säga...
Sintei skrev:Jag använder 1st flickvän för detta ändamålet. Jäkligt bra på att hålla slangen! Man kan även få henne till att rikta slangen dit man vill. Kan inte påstå att det är billigt dock.. dyrt med underhåll. :)
MoZZe skrev:kan du utväckla ?
Gärna med bild?! en trädgårdsslang väger en del när den e fylld med vatten...
min flickvän eller rättare sagt fru håller i min slang :DSintei skrev:Jag använder 1st flickvän för detta ändamålet. Jäkligt bra på att hålla slangen! Man kan även få henne till att rikta slangen dit man vill. Kan inte påstå att det är billigt dock.. dyrt med underhåll. :)
Sintei skrev:Jag använder 1st flickvän för detta ändamålet. Jäkligt bra på att hålla slangen! Man kan även få henne till att rikta slangen dit man vill. Kan inte påstå att det är billigt dock.. dyrt med underhåll. :)
Tant Nancy skrev:
Bäst funkar ändå ungarna tycker jag (med en och annan muta då)... men jag har ju ingen äkta hälft att använda...
laerni skrev:Vem är det (den glasögonprydde) på bilden då? :D:D:D
Tant Nancy skrev:Hehehehe.... det är den LILLA grisen, den stora har jag separerat ifrån :p