600 kr är väldigt dyrt tycker jag. 300-400 kr är normalpriset. 100-200 kr är billigt för channor.
channa bleheri vill ha en kallare period på vintern. men 150-200 l duger faktiskt till en channa bleheri. om man har 250 l kan man ha en liten grupp med channa bleheri så de får para ut sig
ok tack för svar kul att någon mer ville svara på mitt forum. Ja har nu köp mina Channa Bleheri och dom är så otroligt vackra men dom är ungefär 7-9cm långa och ungefär lika tjocka som en wireboard penna. Dom älskar räckor jag är otroligt nöjd med mitt köp av dom. Men det enda problem jag har nu är väl att jag har sammanlagr 18st fiskar där i
2ST Siamesiska algätare ska skaffa en till
2st Guldfiskar med slöja 10-20 långa men slöjan då
1st Black ghost
1sr Elefantnosfisk
8st Praktbotier
1st Gibbi som växer som bara den
1st Öronål 14,5cm
2st Channa Bleheri
ok uldfuskarna,Gibbin,Channorna,Ålen och mitt spöke kommer bli stora och botierna. Så jag vet inte hur jag ska göra för jag måste flytta alla när dom börjar bli lite för stora så jag måste nog ha ett 300-500L kar och det kostar mycket pengar och jag vet inte hur aggressiva mina Channor kan bli på dom andra. Jag känner att jag verkligen vill satsa på Channornas bästa för jag gillar dom verkligen så jag funderar om jag skulle ha gjort mig av med några av dom andra fiskarna eller så köper jag ett nytt kar som e på 300-400L som jag kan ha guldisarna å dom andra i som blir stora och har kvar channorna i mitt 150L eller så kper jag även ett 250L akvarium till dom för jag sulle järna villlja prova att para dom. Så vad tycket ni`?