ciklid.se

#1 - 27 december 2003 15:08
varför funkar det inte. eller är det bara jag som inte får det till att funka?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 27 december 2003 15:20
Nej ciklid.se funkar inte och för att få igång sidan måste web-hotellet göra vissa förändringar och de har helgstängt.
Mail har skickats till dom men de lär knappast göra något förrän på måndag.
#3 - 27 december 2003 15:25
ok det förklarar saken. en fråga bara hade ni inte kunnat skicka ut ett mail till samtliga medlemar o tala om detta. man saknar ju att surfa runt på sin favo sida.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 27 december 2003 16:49
en fråga bara hade ni inte kunnat skicka ut ett mail till samtliga medlemar o tala om detta

Vi kommer själva inte åt sidan och medlemsregistret och vad skulle vi för övrigt ha kunnat meddela - jo att sidan inte funkar, men det är väl rätt uppenbart. Däremot vet vi inte ens när den kommer igång.
#5 - 27 december 2003 21:43
ja det är ju elementärt att det inte funkar. men du skojar väl när du sägar att all medlems info ligger på ett o samma ställe. det känns lite som alla äggen i en korg.

det man undrar om är ju samma som tex när det är strömavbrott hur länge är det vet man inte det så gör man inte. jag var bara nyfiken på vad som var fel. för ibland kom jag in men då var inte forumet uppkopplat mot databas.verkar förövrigt som zoopet har bättre driftstandard.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 27 december 2003 22:34
webbhotellet har säkerhetskopior men de har som sagt helgstängt. Självklart skulle man kunna ha dygnet runt-service hos sitt webbhotell. Detta kostar dock åtskilligt extra så det är knappast aktuellt.
Visst kan samma sak hända zoopet - vi hade faktiskt en del problem här för några månader sedan men den senaste tiden har det fungerat hyfsat.

Annons