Citat-funktionen

#1 - 4 oktober 2010 19:45
Why oh why får jag inte citat-funktionen att funka?

Får som inte att det står " ursprungligen postat av "person x", utan det blir bara texten? Hur ska man riktigt göra? Har för mig att det funkat förr, men inte nu längre...
#2 - 4 oktober 2010 19:48
trycka på knappen "svara med citat"? om du vill ha fler så tar du "+ knappen bredvid
#3 - 4 oktober 2010 19:51
Miliimli skrev:
Why oh why får jag inte citat-funktionen att funka?

Får som inte att det står " ursprungligen postat av "person x", utan det blir bara texten? Hur ska man riktigt göra? Har för mig att det funkat förr, men inte nu längre...

Drog ett citat av dig nu. Såhär ser de ut för mig:
Byter ut klammerna [ och ] mot paranteser ( och ).

(QUOTE=Miliimli;1454061)Why oh why får jag inte citat-funktionen att funka?

Får som inte att det står " ursprungligen postat av "person x", utan det blir bara texten? Hur ska man riktigt göra? Har för mig att det funkat förr, men inte nu längre...(/QUOTE)

Får du inte upp likadant?

Trycker bara på svara med citat-knappen sen kommer det ovanstående upp i svarsrutan.
#4 - 4 oktober 2010 19:52
Ja?
Trycker jag på knappen så kommer QUOTE][/QUOTE] upp i rutan. Håller man pilen ovanpå knappen så står det "omslut markerad text osv." Markerar jag texten jag vill ha citerad och trycker på knappen kommer ändå bara [ QUOTE][/QUOTE] i rutan. Vill jag ha in en text måste jag kopiera den och sätta in den mellan "quote"arna, och då kommer det inte med vem som har sagt citatet.

Hur ska man egentligen göra? :p I need a manual!
#5 - 4 oktober 2010 19:52
före dig tulle som vanligt :P mooohahaha!!
#6 - 4 oktober 2010 19:53
Nä, som sagt, får bara upp quote-klamrarna, men ingen text i dem
#7 - 4 oktober 2010 19:54
ta upp det med admin i felanmälar tråden

du trycker asså på "svara med citat" o inte bar på knappen som ser ut som en pratbubbla?
#8 - 4 oktober 2010 19:56
[:o] Ähh. Där har vi det... Har visst blivit lite virrig här med allt snor som skvalpar runt i huvudet...

Thank you!:d
#9 - 4 oktober 2010 20:11
hannesc skrev:
före dig tulle som vanligt :P mooohahaha!!

hannesc skrev:
ta upp det med admin i felanmälar tråden

du trycker asså på "svara med citat" o inte bar på knappen som ser ut som en pratbubbla?

Miliimli skrev:
[:o] Ähh. Där har vi det... Har visst blivit lite virrig här med allt snor som skvalpar runt i huvudet...

Thank you!:d

Haha som alltid! Och löser alla problem gör du också ;)
#10 - 4 oktober 2010 20:13
haha. bara för att jag inte har nått liv o sitter här o ugglar hela tiden :P höhö
#11 - 4 oktober 2010 20:16
Men zoopet är väl ett bra liv?! :D Lever ju här jag också, då sambon envisas med att med att döda zomier hela kvällarna...
#12 - 4 oktober 2010 20:20
haha aa det är det :P jag gör ju massa annat med men springer hela tiden till datorn o kollar senaste inlägg ;)
#13 - 4 oktober 2010 20:29
Joo på den senaste månaden har jag virkat och stickat två necessärer, virkat en filt och nålbundit två vantpar... Har man inte sysselsättning ser man till att fixa åt sig :p
Bilagor:
#14 - 4 oktober 2010 20:30
hannesc skrev:
haha aa det är det :P jag gör ju massa annat med men springer hela tiden till datorn o kollar senaste inlägg ;)

Haha jo samma här :P Och det är inte bra när man sitter och skriver till ett seminarium kan jag lova! Blir ju lätt att man fastnar här har jag märkt...
#15 - 4 oktober 2010 20:32
tulle89 skrev:
Haha jo samma här :P Och det är inte bra när man sitter och skriver till ett seminarium kan jag lova! Blir ju lätt att man fastnar här har jag märkt...

Eeeller när man har två rapporter, ett antal sammanfattningar och sjuttioelva andra skolarbeten som borde varit inlämnade i förrgår :p

(ser ni btw, jag kan!)
#16 - 4 oktober 2010 20:41
Miliimli skrev:
Eeeller när man har två rapporter, ett antal sammanfattningar och sjuttioelva andra skolarbeten som borde varit inlämnade i förrgår :p

(ser ni btw, jag kan!)

Haha duktig du är ;)

Nä det är ingen höjdare. Hade man inte kunnat sköta sin skola genom forum istället? Haha. Då hade man ju lätt varit mest aktiv varjefall
#17 - 4 oktober 2010 20:50
Har faktist några virtuella kurser :) Men man måste ju ändå orka ta tag i uppgifterna. (Som har en tendens att öka i antal ju mindre närundervisning man har...)
#18 - 4 oktober 2010 21:08
Ja det är ju just det att ta tag i det som är det jobbiga.

Ska man inte spendera sin skoltid på föreläsningar så ska det åtminstånde vara på uppgifter haha :D

Annons