Är det i Rio-240:an du skall ha den så tycker jag absolut inte att du skall byta den. Ställ den bredvid bänken så slipper du strulet med fyllningar så ofta.
Tycker du den är för ful så be brädgården såga till några skivor och "göm" den i en pidestal el liknande.
Där jag fyller så kostar det lika mycket att fylla en stor som en liten så där vinner man ofta på att ha en stor.
[QUOTE=Jeza]Hmm.. ok, då kanske det är 2 kilos man ska leta efter då.
Hur länge räcker en sådan ungefär för er? (beror ju självklart på massa olika saker)
Undrar om man kan byta in min 6 kilos mot en mindre då?[/QUOTE]
hehe, om du é intresserad av ett byte rakt av då skall jag skynda mig och inskaffa en 2kg te dig :)...
oveb> Japp, det är till RIO:n jag ska ha den.. och helst vill man ju ha en som får plats i skåpet under. Eller mer korrekt uttryckt, sambon här tycker att 6-kilos tuben är skitful att ha utanför ;)
Men finns det ingen annan som kan ge mig lite mått på tuberna? Har sökt runt på nätet men inte hittat nånstans.. och i värsta fall så får ja nappa på ovanstående erbjudande .. hehe
Missade hur länge den räcker ! Senast så räckte min 6 kilos i 111 dagar enligt Bluesboys co2-databas. Då slösar jag rätt rejält genom att bubbla på ordenligt och jag vispar även om ytan en del.