Har sett yngel i mitt 10 liters akvarie.
Fick fatt om 5 st CB hanar, och i brist på honor tog jag en CR som jag visste var en hona.
Har följt detta rätt bra då det var en jag känner som tappade rom med AN´s Ferti soil.
Dock blidde det inte så här.
Nu har jag sett 3 st millimeterstora yngel iaf 2 st är CB, svårare att avgöra med det tredje.
En av anledningarna till blandningen är att jag följt en tråd ang blanda dom 2 för att få in nytt blod och få bättre färg. Får se hur det blir.
Samma akvarie har fått lite kiselalger, ser iofs snyggt ut på slimline bakgrunden som sitter där.
Hemma har livet sin lilla gång. Snart dags att fotta mina skjutglaspartier och slänga ut dom på blocket. Måste göra det så jag kan riva färdigt i trädäcket. Frugan börjar ju kommentera det nu. Men det är inte lätt när man har en dotter på snart 4 år som så gärna vill hjälpa pappa. Blir lite stresssyndrom då. Cirkelsåg + sticksåg + skruvddragare + skruv + kofot + barn = ingen bra kombination. Jag vet att hon är duktig och lyssnar men jag vill inte ha henne vid sådana saker, en olycka sker snabbt. Måste förmodligen beställa plattor också. Dessa DJ***A utgifter.
Var och tittade på bil i veckan också.
Säljaren erbjöd 5000 för vår nuvarande om vi skulle köpa en demobil för 180000.
Jag förstår att dom ska lägga lite tid på vår och så, men om jag drar ut den på blocket så blir det 25-30000 som trillar in istället. Får se om det blir någon ny bil i år.
Spanade på ett akvarie som var 2.8 meter långt. ca 40 cm för långt för väggen jag ska ha det på. :(
Har brännt nacke och armar, men ska definitivt inte klaga på vädret. Det är ju urskönt.
Nu orkar jag inte skriva mer så ha det gott, var ni än är.