Cyano?

#1 - 1 oktober 2013 16:47
Hej!
Är detta Cyano jag fått i akvariet?

#2 - 1 oktober 2013 17:01
Vad är det där för länk egentligen?
För lång för firefox.
Ngt fuffens???
#3 - 1 oktober 2013 17:09
Jag antar att bilden är för stor. Ska försöka igen...
#4 - 1 oktober 2013 17:39
Hoppas att det funkar nu...
#5 - 1 oktober 2013 17:41
Nej det verkar inte fungera för mig att kopiera in en bild i inlägget...på vilket annat sätt lägger man upp en bild?
Christer5
#6 - 1 oktober 2013 20:12
Men Rodjer helt klart att du skall bli GOLD MEMBER då blir allt lättare och du stödjer ett väldigt fint Forum :)
#7 - 3 oktober 2013 19:24
Rodjer skrev:
Nej det verkar inte fungera för mig att kopiera in en bild i inlägget...på vilket annat sätt lägger man upp en bild?
Jag använder photobucket. Ladda upp bilderna dit och sen länkar du dem hit!
#8 - 3 oktober 2013 19:42
Såååå mycket enklare om alla bara var gold member, 250 futtiga rikstaler för ett väldigt fint forum som crister lärka säger. :D
#9 - 16 oktober 2013 09:49
Christer5 skrev:
Men Rodjer helt klart att du skall bli GOLD MEMBER då blir allt lättare och du stödjer ett väldigt fint Forum :)

Ryskbompa skrev:
Såååå mycket enklare om alla bara var gold member, 250 futtiga rikstaler för ett väldigt fint forum som crister lärka säger. :D

1. Era inlägg har absolut INGENTING med topic att göra.
2. Om folk INTE vill betala för ett forum, varför ska ni sitta och kommentera detta?
3. Ladda upp eventuella bilder här http://www.imghack.se/ och återkom.
Christer5
#10 - 16 oktober 2013 10:16
Jojje_ skrev:
1. Era inlägg har absolut INGENTING med topic att göra.

2. Om folk INTE vill betala för ett forum, varför ska ni sitta och kommentera detta?

3. Ladda upp eventuella bilder här http://www.imghack.se/ och återkom.

Det är väl inte din tråd och vi ger bara bra råd för att komma vidare för senare bruk och för att få full användning av Zoopet,så tagga ner lite är du snäll :)
#11 - 20 oktober 2013 13:33
Christer5 skrev:
Det är väl inte din tråd och vi ger bara bra råd för att komma vidare för senare bruk och för att få full användning av Zoopet,så tagga ner lite är du snäll :)

Tagga ner?
Vadå tagga ner? Jag har ju rätt.
Du tillför ingenting till tråden genom att be någon bli goldmedlem.
Om du inte kan svara på trådskaparens fråga så kan du iallafall tipsa om någon sida där ts kan ladda upp bilder.

edit: Vad spelar det för roll om det är min tråd eller inte?
#12 - 20 oktober 2013 13:58
Har den här tråden något alls att göra med topic???

Annons