Nu är jag kanske lite taskig, men... FINN FEM FEL!
http://www.blocket.se/vi/12439622.htm?ca=23_2_s
maria_ skrev:
Malinitzi skrev:[SIZE=3][COLOR=darkorange]...man får inte skoja om människors lyten...men himmel vad jag skrattade.....kram på dej![/COLOR][/SIZE]
maria_ skrev:Jo, jag vet. [:I] Mitt samvete försökte övertala mig att låta bli, men sen var det något mörkt långt inne som tog överhanden och så bara blev det såhär.. Gud kommer straffa mig.. Eller karman, om man ska tro på Earl.
Malinitzi skrev:[SIZE=3][COLOR=red]...att någon kommer att straffa dej! Humor ska vi försöka sprida i det här landet, lätta upp stela svenskars ansikten och få dem att le mer. Att försöka se humorn i det lilla kan rädda många trista dagar, keep going Maria! [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=red]Och det där mörka, längst inne känner jag igen - men jag kallar det för humorous....[/COLOR][/SIZE]
maria_ skrev:Jaha, jag trodde det var djävulen..
Men ärligt talat. Det var hemskt roligt, enligt mig. Men inte särskilt snällt. Tänk om denne person är medlem på zoopet, och får se det här? DET hade varit taskigt. I och för sig så gjorde jag den bedömningen att hade han varit medlem här så hade han med stor sannolikhet sett andra stava till akvarium och då också kanske insett att hans stavning är lite felaktig..
Glenn skrev:Hahahahaha ja skratta så jag höll på att dö!
Istället för att klaga på folks akvarium som man ser på annonser från blocket så kan vi hitta den konstigaste akvarieannonsen på blocket istället och skratta elakt åt:p[:-30]:D[B)][:o]
Glenn skrev:Hahahahaha ja skratta så jag höll på att dö!
Istället för att klaga på folks akvarium som man ser på annonser från blocket så kan vi hitta den konstigaste akvarieannonsen på blocket istället och skratta elakt åt:p[:-30]:D[B)][:o]
stene skrev:Tyckte det var inte alls roligt efter som många har problem med sin stavnig och då är även jag och många andra även i vuxen ålder.Tycker att man ska inte skämta om sånt eller hänga ut det på Zoopet som är ett seriöst Forum för akvarie intresserade inte folk som ser ner på andra på grund av lite fel stavnig.:)
3 guppy skrev:Tror inte att någon 5 åring lägger ut annonser där
detta var bara trams.