Dela glädje

#1 - 24 april 2007 10:06
[FONT=Arial][SIZE=3]Kan inte låta bli att dela med mig av den glädje jag känner. I lördags köpte vi ett innerfilter - Eheim 2252 på en akvariebutik på Nobelvägen 131 i Malmö. Vi fick veta att det filtret skulle vara så tyst att vi inte skulle kunna höra det. Karet filtret skulle vara i finns i vardagsrummet och sovrummet ligger vägg i vägg med det. Väl i karet vibrerade filtret så mycket att min man inte kunde sova och jag själv hörde det men har lättare att somna:D . I söndags var butiken stängd så vi gav filtret ett dygn till och försökte vänja oss vid ljudet, men det gick inte. I måndags så bestämde vi oss att lämna tillbaka filtret. :( Väl i butiken testkörde den kvinnliga expediten filterhuvudet och fann inga fel. Dock konstaterade hon att det vibrerade ganska kraftigt - men så är det också ett kraftigt filter. Själv hade vi ångest för att vara där och behöva klaga på ett filter som fungerar.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=3]Men[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=3]Mannen i butiken (som jag antar är butiksägaren) var helt underbar när vi försiktigt frågade om vi fick byta denna nu egentligen begagnade filter. Han sa att vi får byta det eller så kan vi även få pengarna tillbaka om vi vill. Vi bytte det till ett externt filter som inte alls väsnas så mycket.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=3]Jag har inte någonsin i en butik upplevt sådant vänlighet när jag kom med någon vara jag upplevde som fel som jag gjorde igår i akvariebutiken på Nobelvägen 131. Var bara tvungen att dela med mig av det och hoppas att det är tillåtet att göra det. De har definitivt blivit mitt alternativ nr 1 när det gäller zoobutiker[/SIZE].:) [/FONT]
#2 - 24 april 2007 10:28
Vad skönt för er! det är alltid trevligt när man känner sig väl bemött! Hoppas ni kan sova på nätterna nu=)

MVH moc

Annons