Vill inte vara en språkpolis,men är det inte bättre att du använder kommatecken(,)i stället för punkter när du vill att vi ska stanna upp i din text,och sen fortsätta.hannesc skrev:tänker jag vara språkpolis här. använd gärna punkter när du avslutar en mening. fick läsa din fråga 4 ggr innan jag fatta vad du ville.
Patrik Steen skrev:Vill inte vara en språkpolis,men är det inte bättre att du använder kommatecken(,)i stället för punkter när du vill att vi ska stanna upp i din text,och sen fortsätta.
Nu var detta inte menat till dig utan till den person som skulle rätta dig,jag personligen skiter fullständigt i hur du skriver här på Forumet,alla är vi annorlunda och det får man rätta sig efter,tänk efter nästa gång!! och läs mellan raderna innan du kommenterar nåt som inte var riktat till dig...Sen till din fråga så funkar det med Silicon som är till Akvariebruk,efter det har härdat kan man tillsätta vattenmonsieur skrev:okej det ska jag tänka på det nästa gång jag skriver,
ändo det va inte min froga herr polis!
Patrik Steen skrev:Nu var detta inte menat till dig utan till den person som skulle rätta dig,jag personligen skiter fullständigt i hur du skriver här på Forumet,alla är vi annorlunda och det får man rätta sig efter,tänk efter nästa gång!! och läs mellan raderna innan du kommenterar nåt som inte var riktat till dig...Sen till din fråga så funkar det med Silicon som är till Akvariebruk,efter det har härdat kan man tillsätta vatten