Ja det var tanken att det skulle bli en sådan.
Vi träffas i Trollhättan den 26:e januari och redan nu är det mer än 30 personer som bokat övernattning. :D
Program som följer.
[FONT=Verdana]Diskusträff i Trollhättan den 26:e januari 2008[/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Verdana]Bosse Quiding och Kaj Persson kommer att hålla föredrag om deras resor till Amazonas, Malaysia samt Singapore.[/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Verdana]Val av styrelse för ny bildad diskus klubb +mycket annat som rör detta[/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Verdana]Besök hos Tonys odling med lite fika och diskus snack [/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Verdana]umgås samt ha riktigt roligt med eller utan dryck.(dryck med tages själv)[/FONT][FONT=Verdana]
Vi har tillgång till lokalen hela kvällen så vi har ingen tid direkt att passa då vi kan styra upp med andra
trevliga saker.
Träffen kommer att var på Siemens i Trollhättan den 26 jan kl 12:00. [/FONT]
[FONT=Verdana] (mer info kommer om träffplats samt vägbeskrivning kommer o skickas ut till[/FONT]
[FONT=Verdana] anmälda)[/FONT][FONT=Verdana]
Boendet har en stor betydelse för många då de reser lång väga inför denna träff och jag har kollat upp ett vandrar hem (gula villan) som ligger 15-20 min gångväg ifrån SIEMENS och 5 min ifrån buss samt tåg station ifall någon kommer med detta färd sätt. Pris ex 230kr/natt [/FONT]
[FONT=Verdana]
Mer info finns också på [COLOR=#00008b]www.diskusforrum.se[/COLOR] http://www.tonysdiskus.se[/FONT]
[FONT=Verdana]eller kontakta [/FONT][FONT=Verdana]
Tony Johansson Kaj Persson[/FONT]
[FONT=Verdana][EMAIL="tony.johansson2@telia.com"][COLOR=#00008b]tony.johansson2@telia.com[/COLOR][/EMAIL] [EMAIL="diskus-varberg@telia.com"]diskus-varberg@telia.com[/EMAIL][/FONT]