Det blir nog till o ut o såga imorgon...! Just nu har jag bara 25 tetror och 4 ancistrus i karet, så det är fortfarande bara startpiloter i karet!:p så det är väl nu man vågar exprementera lite...
Sågar nog ner grenar med mkt löv, så drar de ur ordentligt med fukt från träet fort så behöver jag kanske inte vänta såååååå länge innan de är torra:D
Att jag väntade två veckor var ju inte precis nå't vetenskapligt. Snarare att jag blev färdig att ta hand om klippet efter två veckor.;) Det jag har fått för mig är att man ska passa sig för att stoppa ner löv så länge de är gröna. Kanske nå't att tänka på:confused:.
Kul att du också tänker testa. Mina ansistrucar verkar älska att käka på löven som sitter kvar. Pansarmalarna och mina bolivianska fjärillar gillar att simm ut och in mellan grenarnna. skulle tro att de känner sig säkra tack vare det glesa "tak" över huvudet som grenarna(och löven) bildar.
Lycka till och glöm inte att lägga upp bilder på ditt projekt. Vad är det för träd du ska ge dig på?
//Roger