<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
Är det någon som vet om detr finns bönsyrsor i Tailand???<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Jag satt en kväll med lyset på i mitt rum, och det samlades tusentals insekter på rutan. Rätt vad det var dök det upp en bönsyrsa, som sprang omkring på rutan och fångade de ljus-förvirrade insekterna. Wow, tänkte jag. Då small det till på rutan, och där satt en Tokay-gecko och tuggade på bönsyrsan!
Då insåg jag att jag verkligen var i djungeln.
så jajamensan, det finns bönsyrsor i Thailand.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
Måste man ha tillstånd för att ta hem en bönsyrsa från Tailand???<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Vet ej, men de flesta utvecklingsländer kräver numera tillstånd för export av alla typer av djur (läkemedelsbolagen har lurat dem på royalties en gång för mycket).
Det smarta sättet är annars att samla in en äggkapsel, och ta med den. Det skall till en duktig tullare för att fatta vad det är...