[QUOTE=Birgitta W][QUOTE=Jazzo]Det är synd att du bor i Motala, annars hade jag gärna tagit emot dom. Min kamphane har mördat alla mina guppies förutom en, nu får han flytta till eget akvarium!!
Mvh /Malin[/QUOTE]
Det var ju synd! Jag ska inte ner till Skåne (Bjärred och Malmö) förrän i maj...
Varför finns aldrig fiskarna man vill ha där man själv är? Endlers guppy finns utannonserade här för andra gången, i Göteborg!
Men du kanske kan åka till Göteborg och hämta några, om du nu vill ha Endlers.[/QUOTE]
Aaah, Bjärred är ju "grannbyn" :-D
Ja, Göteborg ska jag ju till nu i jul. Så kanske ska kolla in några fiskaffärer, har dock ingen aning om var de ligger några, men det är ju lätt att leta upp. Frågan är om fiskarna trivs (läs; lever) så länge.. hmm.
Tror du att affärerna är öppna på annandagen? :-D
Ang, Endlers så har jag inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker om dom, har iof aldrig sett några i verkligheten. Vanlig mix kan vara fint det med. :)
Det verkar vara ren torka härnere på några fiskar som jag vill/kan ha i mina akvarium som inte är så stora. Fast min lokala butik är rättså bra, lite litet utbud på just sånt som JAG vill ha, men men.
Köpte iaf en Crystal Red räka (skulle köpt fler om budgeten tillåtit) och lite artemiaägg häromdan, det får räcka för stunden. :-)
Over and Out /Jazz