[quote=Kramfors]Ett litet förtydligande om att skriva som företag, vi är nog många här på forumet som av erfarenhet inte har något större förtroende för de råd som butiker brukar ge sina kunder.[/quote]
Jag skriver som fiskinnehavare, och vad detta har gett oss (jag och min sambo) för erfarenheter.
Som jag har sagt innan har jag inget emot salt, utan att man använder det i tid och otid, det har jag åsikter om.
Men folk gör som dem vill och det kan vi inte påverka, det är liksom deras problem, MEN vi gör det vi tror på och hur vi gör det står jag för.
Tyvärr är det många förståsigpåare som som säger " såhär ska du göra", vilket kan få förödande effekter om man inte själv kan sålla bland den "fakta" som dem lägger fram.
Erfarenheten har vi fått genom att göra dyra misstag då vi trodde på allt vi hörde ett tag, nu så är vi mycket mer kritiska och det har gett resultat.
Och jag kan hålla med dig om att väldigt många butiker har dåliga råd att ge kunden, det känns i vissa fall att de bara är ute efter att tjäna pengar, inget annat.:mad:
Vad Sera Auqatan innehåller vet jag inte, men vi använder detta ytterst lite.
//Calle