Tjenare jarecki68, kul att se när du byggt om mitt gamla kar. Hoppas akvariet är till belåtelse, saknar det ju lite när man ser hur fint du gjort det.Ska själv börja starta upp lite större kar nu när jag renoverat klart i huset för en stund framöver.Super fint projekt.Mvh Andreas (Förre ägaren)
Och vips så var tomhetskänslan till vänster borta;)
ett ord: AVIS!!!
/Hans
Kul och se alla bilder på hur du inreder givit mig massa insperation. måsste säga att du är duktig på det du gör ;)
Vad snyggt det blev:D
ser riktigt najs ut:D
Tackar, tackar det var länge sen jag har skrivit nåt eller visad några bilder,
var ganska upptagen med annat.
Projektet är inte riktigt avslutad väntat uppgraderingar:
ph kontroller + ljuset.
Ganska svårt att svåra när kommer detta att ske.
För nuvarande så bråtars jag med mina fiskar som vill inte:mad: uppskatta riktigt de växter som jag försöker plantera.
Problemet är att jag älskar just dom fiskar jag har för nuvarande ,så det ända alternativet för mig är att kompromissa.
Till själva problemet.
Mina jordätare Geophagus tapajos älskar att gräva rund växterna ,min Pleco algätare som är cirka 25cm gjorde slut på mina amazon plantor som jag fick av [COLOR=green]Lasse(tackar)[/COLOR]på bara några dagar:( fick lämna dom till min kompis hoppas att dom kommer att återhämta sig.
Mina altum jag dom är jag verkligen stolt över just nu så mår dom prima har fördubblad sin storlek synd bara att jag förlurad två av dom sex jag köpte.
Tycker att dom från Columbia Vf är av dom finaste altum man kan få väldigt väldigt nöjd.:D:D:D.
Jag hoppas att nån gång kan jag komplettera med ytterligare några sticken Colombianska altumscalare.
Som jag har skrivit tidigare så är jag tvungen att kompromissa och det gjorde
jag köpte:
anubias plantor( som jag fäste med fisk lina sen några plantor Microsorium pteropus vindelov här vill jag [COLOR=green]tacka Brams[/COLOR] fick en del små plantor av just tropikas vindelov tackar tackar:).
Men som sagt så är jag inte färdigt en .
själva akva funkar ganska bra vatten är ganska fint och akvarium är 99,99% utan alger.
Växterna i storset består av bara långsamt växande (anubias ,microsorium och cryptocoryne .
lämnar så-klart några bilder .
PS.
Andreas väldigt roligt att ni kunde följa den här tråden och jag kan garantiera att jag är till 100% nöjd som fan :D:D:D:D.
[COLOR=red]
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ALLA[/COLOR]