Efterlyser bilder på era akvarium!

#1 - 22 november 2009 17:55
Tjabba, nu är det som så att jag gärna vill se bilder på svenska inhemska akvarium, även bilder på djuren, fiskar , tekniken och växterna där i.
Har googlat osv men inte hittat bilder på kallvattensakvarium.
Det vore guld! Tack // Jocke.
#2 - 26 november 2009 20:14
Jag tänkte få lite ordning på mitt flodkräfta/Elritsor, men sedan kommer bilder minsann!
#3 - 26 november 2009 21:14
Lite smått och gott hos oss

Det ändras lite hela tiden men ungefär så här ser det ut hos oss :)

450L-(ej guppy):d och 63L-(guppy). Resten av bänken ska oxå målas svart så småningom ;)
[ATTACH]25125[/ATTACH]
[ATTACH]25126[/ATTACH]

54L. Utan gälörten och fylld med cryptocoryne istället. Här bor mina asiatiska endlers :)
[ATTACH]25130[/ATTACH]

45L Guppyhotell med lite CR-räkor och svarta guppy.
[ATTACH]25128[/ATTACH]

Sonens 54L-(guppy+pansarmalar). Har massa cryptocoryne i bakgrunden ist. för allt det långa.
[ATTACH]25131[/ATTACH]

Det var väl ungefär hur våra kar ser ut, dock förändras de hela tiden som sagt :)..
#4 - 26 november 2009 21:18
Haha.. Såg nu att du ville ha bilder på kallvattenskar [:-5]
Nåja.. Nu har jag lagt ner så mycket jobb på att leta upp bilder så titta gärna liiite iaf :D:p
Fattade det först som att du ville se hur det såg ut i vanliga svensson-hem [:I].. Kan ibland vara bra att läsa inlägg två gånger kanske :rolleyes:[:D]

Sorry [:o]
#5 - 29 november 2009 00:05
Nina82 skrev:
Haha.. Såg nu att du ville ha bilder på kallvattenskar [:-5]

Nåja.. Nu har jag lagt ner så mycket jobb på att leta upp bilder så titta gärna liiite iaf :D:p

Fattade det först som att du ville se hur det såg ut i vanliga svensson-hem [:I].. Kan ibland vara bra att läsa inlägg två gånger kanske :rolleyes:[:D]

Sorry [:o]

hehe ja jag blev lite fundersam när jag kollade på dina bilder. Men fina kar iallafall=)
#6 - 29 november 2009 08:15
hehe ja jag blev lite fundersam när jag kollade på dina bilder. Men fina kar iallafall=)

Tack.. Tur man inte är 13 år längre för då hade en sån pinsam situation fått en att sjunka genom golvet [:o]:p

Derantz: Vill du att jag tar bort mitt inlägg så är det ok ;)

Annons