[CENTER]Bra då tycker jag du byter ut skylten med fisktransport mot
[COLOR=Magenta]-GNÄLLSPIK & SNÅLJÅP PÅ VÄG-
[/COLOR][LEFT][COLOR=Black]HenrikG, jag utgår från att du är halvny inom akvaristiken men att du ändå har huvudet tillräckligt mycket på skaft för att ifrågasätta vansinniga kostnader och eftersom jag antar att du vill ha en bra produkt utan onödiga överraskningar gjorde jag det lätt för dig, med en ny impeller, ny huvudpackning och ny o-ringspackning (behöver naturligtvis inte vara eheim orginal på o-ringarna) kan du vara lugnt med en produkt som troligtvis kommer att fungera klockrent för dig i minst 10 år på raken, så bra är i alla fall de flestas erfarenhet av just classic serien, men självfallet kan du strunta i mitt råd och köra på utan att byta vilket i om inte 9 fall av 10 så tveklöst i 8 fall av 10 kommer fungera, jag gör exempelvis på just det sättet men det beror i många fall på mer snålhet än vishet.
eriahl här har hur som än haver utropat mitt svar på din fråga som varandes helt utan värde och själv kan jag bara hoppas på att du fick någon nytta av det, lycka till.
Glömde jag nämna att silvertejp fungerar istället för huvudpackning?
På minus sidan kan tilläggas att just tesas(lite dyrare) silvertejp är väldigt svår att få bort från akrylplast.. ..Någonting annat jag glömt som du kommer på eriahl så ring gärna mitt i natten, allt för dig vet du väl..
[/COLOR][/LEFT]
[/CENTER]